اعتقاد داریم وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات خادم یاری حوزه فرهنگ است و در این راستا به اندازه توان برای اعتلای فرهنگ و خدمت گزاری آمادگی کامل را داریم.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات استان مرکزی گفت: استان مرکزی با توجه به ابعاد گسترده و ظرفیت های بی شماری که در آن نهفته اهمیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ دارد و لذا باید به آن توجه ویژه ای داشت.

قمی اظهار کرد: امروز دوره ای بسیار دشوار و پیچیده ای را در حوزه جنگ فرهنگی دنبال می کنیم و دشمنان در قالب شیطان بزرگ با همه توان به میدان آمده اند.

وی ادامه داد: علیرغم توطئه ها و تلاش های دشمنان امروز خوشبختانه شرایط نشان می دهد در جنگ فرهنگی پیروز شده ایم و اگرچه خرمشهرهای زیادی برای فتح کردن پیش رو داریم اما فتوحات فرهنگی نشان می دهد در حال غلبه بر دشمنان هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: یکی از فتوحاتی که نشان می دهد در حال غلبه بر دشمنان هستیم رویش جوانانی همچون شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم است که دستگاه تبلیغاتی دشمن را دچار آشفتگی کرده است.

وی یکی دیگر از فتوحات غلبه بر دشمن را تشکیل راهپیمایی ها و تجمعات مردمی برای دفاع از انقلاب عنوان کرد و افزود: نمونه اخیر آن در تشییع باشکوه شهید سلیمانی بود.

قمی یادآور شد: امروز علیرغم اینکه مبارزه با دشمنان پیچیده شده اما اصول مبارزه با دشمن تغییر نکرده و عناصری همچون مقاومت، مجاهدت محور مبارزه با دشمنان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغات باید راهگشای مشکلات و گره های مردم باشد بیان کرد: اگر مسائل اقتصادی با تبلیغات حل می شوند نباید لحظه ای درنگ در این موضوع شود و این با توجه به ظرفیت های صنعتی استان مرکزی و تحقق جهش تولید باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: استان مرکزی دارای سرمایه های بزرگ نیروی انسانی است و لذا نیاز است اتفاقات فرهنگی موثرتری در این راستا انجام شود.

قمی با اشاره به اینکه امروز مبلغین در حوزه اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی وظایف سنگینی بر دوش دارند بیان کرد: لذا باید گام های بلندتری برداشته شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات امروز در دوره تحول به سر می برد و در این راستا برنامه ریزی های بسیار خوبی برای اتفاقات بزرگ پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات خادم یاری حوزه فرهنگ است و در این راستا به اندازه توان برای اعتلای فرهنگ و خدمت گزاری آمادگی کامل را داریم.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام صفر قربان پور تقدیر و حجت الاسلام عباسی به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات