خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد:

کلی‌گویی دردی در خصوص آبادسازی شهر دوا نمی‌کند

شهردار اسدآباد گفت: کلی‌گویی دردی را در خصوص آبادسازی شهر دوا نمی‌کند و اینکه بگوییم شهرداری در این منطقه و آن منطقه کاری انجام نداده بی‌انصافی است.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۴۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷

کلی‌گویی دردی در خصوص آبادسازی شهر دوا نمی‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، علیرضا فعله‌گری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کلی‌گویی دردی را در خصوص آبادسازی شهر دوا نمی‌کند و اینکه بگوییم شهرداری در این منطقه و آن منطقه کاری انجام نداده بی‌انصافی است؛ برای مثال ما در بلوار جانبازان به پایین کارهایی انجام داده‌ایم و کارهایی نیز در دست انجام داریم.

وی با بیان اینکه قبول داریم اقدامات در منطقه‌ای مثل بلوارجانباران کم بوده است اما این به آن معنی نیست که هیچ کاری در این منطقه انجام نداده‌ایم، گفت: متأسفانه ادارات دیگر در برخی مواقع به جز طولانی شدن پروژه‌ها کمکی به ما نکرده و با بی‌توجهی و عدم نظارت وقت همشهریان را تلف می‌کنند.

شهردار اسدآباد گفت: از مسئولین ارشد شهر می‌خواهیم بحث پرداخت مالیات در اسدآباد را دنبال کنند چراکه عامل اصلی به وجود آمدن چاله در برخی معابر شهر تردد وسایل نقلیه‌ای است که برای کارخانه‌هایی که در اسدآباد هستند و مالیات خود را در شهرهای دیگر پرداخت می‌کنند مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوی ما در اجرای وظایف هستند، عنوان کرد: بسیاری از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی با پیام‌های خود مسائلی را به ما اطلاع می‌دهند که شاید از چشم ما پوشیده مانده است.

فلعه‌گری گفت: با اصحاب رسانه حتی منتقدین بی‌انصاف خود تعامل داشته و خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار