نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا به کارگران و اقشار آسیب دیده گفت: متاسفانه مشکلاتی که امروز به دلیل کرونا بر کارگران و اقشار ضعیف وارد شده بسیار زیاد است و اراده ای مبنی بر پرداخت مطالبات کارگران و اقشار آسیب دیده نمی شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۷۸۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با اشاره به آسیب های جدی کرونا به کارگران و اقشار آسیب دیده و پرداخت مطالبات آنها گفت:متاسفانه مشکلاتی که امروز به دلیل کرونا بر کارگران و اقشار ضعیف وارد شده بسیار زیاد است و اراده ای مبنی بر پرداخت مطالبات کارگران و اقشار آسیب دیده نمی شود.

وی افزود: بیماری کرونا تاثیرات زیادی بر اقتصاد کشور گذاشته و متاسفانه برنامه خاصی توسط دولت دیده نمی شود و تنها همان وام یک میلیون تومان بود که در نظر گرفته شد و تابه امروز اتفاق خاصی را از جانب دولت مشاهده نمی کنیم.

آصفری با اشاره به برنامه مجلس در این خصوص بیان کرد:مجلس یازدهم امروز اعتقاد دارد معیشت و بهبود وضعیت اقتصاد کشور یک اولویت مهم می باشد و در این راستا به دنبال اصلاح بودجه کشور است که با اینکار می توان بخشی از مشکلاتی که به واسطه کرونا ایجاد شده ترمیم کند.

وی افزود: لازمه اصلاح بودجه این است دولت لایحه ای در این خصوص ارائه کند و در این صورت می توان گام مهمی در راستای بهبود وضعیت مردم به ویژه در راستای آسیب های کرونا برداشت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس  با اشاره به اعتراضات هپکو در طول این چند روز بیان کرد: بخش عظیمی از مشکلات شرکت هپکو ناشی از بی تدبیری های دولت است و متأسفانه امروز اراده ای از دولت برای حل مسئله هپکو مشاهده نمی کنیم و بارها پیشنهادات کارشناسی شده ارائه کردیم اما هیچ اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی تأکید کرد: اعتراض کارگران بر سر مسائل مدیریتی و عدم تعیین تکلیف ماندن این شرکت طبیعی است و همچنین زمانی که حقوق کارگر پرداخت نشود اعتراض حق کارگران است.

آصفری در پایان خاطر نشان کرد: کارگران نیاز به این دارند حقوق آنها سر موعد پرداخت شود و امنیت شغلی داشته باشند و متاسفانه شرایط هپکو به گونه ای نیست که بتوان برای کارگران آن امنیت شغلی پیش بینی کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات