فرمانده ‌انتظامی استان اردبیل از کشف تعداد ۳۰ فقره احتکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: ارزش این احتکار ۵۸ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۰۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

کشـــــف احتــــکار ۵۸ میــــلــیارد تومــانــی در اردبـــیـــل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار هوشنگ حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگاراظهار داشت: دستگاه‌های مربوطه در 3 روزه گذشته 73190عدد ماسک در استان اردبیل کشف کردند و همچنین تعداد 578 هزار عدد دستکش نیزکشف شد.

وی با اشاره به اینکه در 3 روز گذشته همچنین بالای یک میلیون مواد ضد عفونی و مواد شوینده کشف شده است، افزود: نیروی انتظامی در این زمینه بازرسی همه جانبه‌ای دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران همگام با پلیس در برنامه‌ها و بخش‌های مختلف پیشگام هستند و ما قدردان زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران هستیم که تلاش‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی را به گوش مردم رسانده‌اند.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه استان اردبیل جزو 3 استان امن کشور محسوب می‌شود، افزود:  این کار برای استان اردبیل بسیار تاثیرگذار است و همچنین وقوع کل جرایم پرونده نسبت به سال گذشته در استان اردبیل 2 درصد کاهش یافته است و دستگیرشدگان در این زمینه 8 درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: 70 درصد دستگیرشدگان در جرایم مختلف در استان اردبیل بیکار هستند و 2 درصد دارای تحصیلات عالی هستند و همچنین بیشترین افراد دستیگرشده به مواد مخدر اعتیاد دارند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف تعداد 30 فقره احتکار در استان اردبیل خبر داد و گفت: ارزش این احتکار 58 میلیارد تومان بوده است.

وی از افزایش 57 درصدی قاچاق نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: پرونده‌های بالای 100 میلیون در این زمینه 24 مورد بوده است.

حسینی بیان کرد: روزانه 828 مورد تماس‌های پلیس در استان اردبیل منجر به عملیات می‌شود که در این زمینه پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن در صحنه حضور می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین افزود:53 پرونده اقتصادی در 4 ماهه گذشته در استان اردبیل تشکیل شده است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته‌ایم.

ارسال نظرات