خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نطنز در آئین تجلیل از خبرنگاران؛
فرماندار شهرستان نطنز گفت: جامعه ما با مشکلات اقتصادی و همزمانی آن با شیوع ویروس کرونا، فشار را بر مردم بیشتر و هیجانی در آنها ایجاد کرده که با همکاری خبرنگاران می توان احساس و امید را در مردم تقویت کرد.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، رمضانعلی فردوسی فرماندار شهرستان نطنز، علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیروزی پور رئیس دفتر نماینده مردم شریف شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، بخشداران مرکزی و امامزاده و آقادوستی رئیس اداره صمت از خبرنگاران رسمی شهرستان نطنز تجلیل کردند.

فرماندار شهرستان نطنز ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همچنین شهید خبرنگار محمد کریمی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان دیدبانان جامعه بشری رسالت سختی بر دوش می کشند که اکر با دید مثبت به مباحث بنگرند با خبرهای خود جامعه را به سوی پیشرفت با سرعت بیشتری هدایت می کنند.

وی افزود: جامعه ما با مشکلات اقتصادی و همزمانی آن با شیوع ویروس کرونا، فشار را بر مردم بیشتر و هیجانی در آنها ایجاد کرده که با همکاری خبرنگاران می توان احساس و امید را در مردم تقویت کرد.

فردوسی تصریح کرد: پیامها ، توصیه ها و خبرهای به موقع و به جای خبرنگاران در مورد کرونا بود که توانستیم شهرستان نطنز را در وضعیت خوبی نسبت به سایر شهرهای شمال استان نگاه داریم و اکنون نیز در وضعیت مناسیبی قرار داریم.

وی اضافه کرد: هیچ مسئولی با مطالبه گری در چارچوب قوانین مشکلی ندارد و انتقادهای سازنده است که موجب تقویت مسئولین خواهد شد، بنابراین خبرنگاران که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند باید انتقادها و خواسته های بحق مردم که موجب تضییع حق دیگران نشود را به مسدولین انتقال دهند و مسئولین نیز باید پاسخگو باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر نطنز نیز ضمن تبریک این روز به تک تک خبرنگاران گفت: در جامعه امروزی با پیشرفت وسایل ارتباطی و گوشی های همراه اکنون همه خبرنگارند اما خبرنگارانی که در خبرگزاریهای رسمی فعالیت می کنند رسالت جدی و سنگینتری بر دوش آنهاست چراکه آنها چشم و زبان گویای مردم و مسئولین هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها