خبرهای داغ:
جمعی از مسئولان آذربایجان شرقی، همزمان با هشتمین سالگرد زلزله ارسباران با حضور در مزار جانباختگان زلزله ارسباران در زغن آباد با نثار فاتحه یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بهمراه هنربر مدیر کل بحران استانداری و خانی فرماندار ورزقان با حضور در سر مزار جانباختگان روستای زلزله زده زغن آباد از توابع ورزقان با نثار فاتحه ای یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

اعضای حاضر در جلسه ای که بهمین مناسبت در فرمانداری ورزقان تشکیل یافته بود حضور یافته  و پیرامون عملکرد  دستگاههای امدادی در حوادث به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

در این نشست خانی فرماندار ورزقان با تجلیل از خدمات  جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح مختلف به ویژه زلزله ارسباران در سال 91 و اطفا حریق جنگل های ارسباران در سال جاری گفت : اتخاذ تدابیر لازم و بالا بردن سطح  آمادگی نیروهای امدادی در سالهای اخیر موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث شده و مدیریت مطلوب حوادث را در پی داشته است.

همچنین در این نشست مجتمع مس آذربایجان(سونگون ورزقان) از احداث مجتمع امدادی چند منظوره در منطقه علی بیگ کندی ورزقان خبر داد که در این مجتمع تمامی دستگاه های امدادی از جمله جمعیت هلال احمر، پلیس راه، راهداری، اورژانس و آتش نشانی مستقر و به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان از سوانح و حوادث مختلف خواهند پرداخت.

ارسال نظرات