خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۴۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین که به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های شما عزیزان قدردانی می‌کنم و تبریک می‌گویم که خدای متعال این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا خدمت و فعالیت مفیدی را به مردم ارائه کنید.

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم تا آحاد جامعه شرایط اقتصادی مطلوبی پیدا کنند، تصریح کرد: خیلی وقت‌ها با کسانی مواجه می‌شویم که برای رفع مشکلاتشان درخواست 500 هزار تومان تسهیلات دارند و این موضوع نشانه خوبی نیست و لازم است همه پای کار بیاییم تا مشکلات این قشر از جامعه برچیده شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: گاهی دیده‌ایم که یک طلبه در روستایی ضمن حل معضلات اجتماعی، رونق اقتصادی نیز در آن منطقه ایجاد کرده است و اینها الگوهای بسیار ارزشمندی است که می‌توانیم بر آن تولید را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: کسانی که مردم را از فقر نجات می‌دهند و تولید با کرامت را در جامعه رونق می‌بخشند، اقامه کنندگان نماز هستند و امروز گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است.

وی بیان کرد: امروز نیز اگر می‌خواهیم اقامه کننده نماز باشیم و فعالیت‌هایمان مصداق این معنا باشد، می‌باید تلاش کنیم تا در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال گام برداریم و این گونه دست مردم گرفتار را بگیریم.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: اگر جامعه را از منظر اقتصادی به سمتی ارتقا دادیم که مردم نیاز به دریافت بسته‌های حمایتی نداشته باشند، به رسالت‌هایمان درست عمل کرده‌ایم و شما عزیزان در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها