خبرهای داغ:

بازدید هنرمندان شاهرودی از لوکیشن سریال سلمان فارسی

تعدادی ازهنرمندان شهرستان شاهرودبا حضور در پشت صحنه سریال فاخر «سلمان فارسی» با کارگردان آن دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تعدادی از هنرمندان هنر‌های نمایشی شاهرود با سید داود میرباقری کارگردان سریال در حال ساخت «سلمان فارسی» دیدار و گفتگو کردند.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در بازدید از مراحل تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» در شاهرود، شخصیت این صحابه پیامبر را در ایجاد تمدن جدید اسلامی مؤثر توصیف کرد
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود گفت:سید داوود میرباقری یکی از افتخارات شاهرود بوده که خوش فکر و پرقریحه بودن این هنرمند زبانزد عام وخاص می‌باشد.
وی افزود: میرباقری هیچگاه آثار ارزشمند هنری خود را بخاطر معیشت ایجاد نکرد و آثار او متفاوت از سایر کار‌های هنری است.
مهدیان سریال‌های تاریخی ومذهبی امام علی (ع) ومختار نامه را جزو آثارجاودان در زندگی هنری میرباقری دانست و گفت: آثار میرباقری ظرفیت‌های ارزشمندی دارد که متفاوت از سایر آثار هنری است و اگر از روی عشق و علاقه نبود این آثار خلق نمی‌شد.
سید داوود میرباقری، کارگردان و نویسنده فیلم سلمان با بیان اینکه سلمان پروژه پیچیده و سختی است، بیان کرد: شما مختارنامه و امام علی (ع) را مشاهده کردید، اما باید گفت: سلمان هم در شکل و هم در اهمیت و معنا و مفاهیمی که در بر می‌گیرد، پنج برابر مختارنامه است و این کار را سخت می‌کند.
وی با بیان اینکه سلمان در حقیقت پروژه بررسی تاریخ ادیان است، گفت: سلمان با توجه به عشق به حقیقتی که داشت تقریباً همه ادیان را در نوردید تا در کنار پیامبر (ص) آرام بگیرد و این نکته مهمی است پس بررسی سلمان فارسی یعنی بررسی تاریخ ادیان تا جایی که پیامبر (ص) فرمود: او از اهل بیت من است و حتی از اصحاب کبار ما است و این اهمیت پروژه را گوشزد می‌کند.
یادآور می‌شود، تصویربرداری فاز جدید سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری جمعه ۱۰ مرداد با حضور جواد رمضان‌نژاد رئیس مرکز سیمافیلم و مسئولان استان سمنان در شاهرود از سر گرفته شد
عوامل سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شهر مجن از توابع شهرستان شاهرود در حال تصویربرداری سریال هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها