تداوم خدمت بی منت در سیستان و بلوچستان:

رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا ویروس در زهک آغاز شد

رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا ویروس، به منظور اطلاع رسانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات در سطح شهرستان زهک آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۶۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ضدعفونی و گندزدایی منزل بیمار مبتلا به کرونا، آموزش به افراد خانواده بیمار در خصوص رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا توسط کارشناسان واحد بهداشت محیط و اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون اجرا شد.

کمیلی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت هفته امامت و ولایت به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی، توزیع گوشت نذری به مناسبت هفته ولایت بین نیازمندان به همت خیرین و دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، جلسه تشکیل "خانه مشارکت مردم در سلامت"به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زهک نیز در راستای ریشه کنی کوید ۱۹ اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: به مناسبت دهه امامت اولین دوره از آموزش‌های هنگام ازدواج در جهت ارتقا و افزایش مهارت‌های زندگی زوجین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان هیرمند برگزار شد.

کمیلی بیان کرد: تب سنجی، توزیع ٣١٠ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روز عید غدیر در شهرستان زابل، رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا ویروس، به منظور اطلاع رسانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات در سطح شهرستان زهک نیز در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مومنانه انجام شده است.
ارسال نظرات