خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

نیروهای مسلح باعث زینت کشور و پیشگامان خدمت رسانی به مردم هستند

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز نیرو های مسلح ما باعث زینت در کشور و جزء پیشگامان خدمت رسانی در کشور هستند.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۹۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار اشتری فرمانده نیرو انتظامی کشور امروز در دیدار با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت:  نیروی انتظامی توانسته با تدابیر  و هدایت های مقام معظم رهبری، حافظ ارزشها، امنیت و جان و مال مردم در کشور باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جزء سازمان هایی است که بعد از دوران دفاع مقدس باب شهادت در آن باز است، گفت: هر ماه تعدادی از همکاران ما در مقابله با افرادی که ناامن کننده کشور و مخل نظم و امنیت هستند، به شهادت می رسند، 

سردار اشتری عنوان کرد: همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی با تمام وجود از مرزها، روستاها و هر جایی که مردم سکونت دارند، محافظت می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: به برکت خون شهدا و آگاهی مردم، امروز در کشور امنیت با ثباتی داریم  و استان خراسان جنوبی نیز از جمله استان های امن کشور است که از نظر کاهش جرائم و  وقوع حوادث ناامن کننده رتبه پایین  را دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: امنیت خراسان جنوبی به واسطه مردم متدین، نجیب، ولایتمدار، زحمتکش و وجود نماینده ولی فقیه ، علما بزرگوار و حضور نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی در این استان است.

سردار اشتری  اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما باعث زینت در کشور و جزء پیشگامان خدمت رسانی در کشور هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشار به اینکه از افتخارات ما خدمتگذاری به مردم است، افزود: براساس نظرات مردم و شاخص های علمی مطرح شده که نیروی انتظامی در چند سال اخیر یک مجموعه رو به رشد است  و هر روز خدمت رسانی این مجموعه به مردم بیشتر شده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی در 5 سال گذشته، گفت: سردار شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در مدت مسئولیت خود در استان کارهای زیر بنایی و زیر ساختی خوبی در زمینه تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز نیروها در انجام ماموریت ها و خدمت رسانی به کارکنان انجام دادند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و نهضت کمک مومنانه بیش از 70 هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی 300 تا 400 هزار تومان با همکاری و هزینه کارکنان نیروی انتظامی در کشور تهیه شد و به دست نیازمندان رسید؛ امیدواریم این رویه هر روز ارتقا پیدا کند.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار