فرمانده انتظامی خلیل آباد:

خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری امنیت و القای آن به جامعه دارند

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت وظیفه اصلی ناجا است و خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری و القای امنیت به جامعه دارند، گفت: خبرنگاران به پویایی این عرصه و خدمت گذاری بیشتر پلیس در ایجاد امنیت کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۹۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ولی اله غلامی ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: عصر حاضر عصر ارتباطات و رسانه است و رسانه جزئی تفکیک ناپذیر از زندگی انسان است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار افکار عمومی را به شکلی که می‌خواهد می‌سازد و نقش اصلی را در این هدایت بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: خبرنگاربا قدرت و نیت خالصانه کار و با تحلیل درست و عالمانه‌ای که از اتفاقات و رخداد‌های جامعه دارد اقدام می‌کند.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه خبرنگار با دغدغه مندی عالمانه‌ای که دارند نقش خوبی در این عرصه دارد، تصریح کرد: امنیت و احساس امنیت وظیفه اصلی ناجا است و خبرنگاران نقش پررنگی در شکل گیری و القای امنیت به جامعه دارند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: افرادی که در حوزه خبرنگاری فعال هستند به پویایی این عرصه و خدمت گذاری بیشتر پلیس در ایجاد امنیت کمک می‌کنند.

در پایان مراسم از خبرنگاران شهرستان آقایان رضا کفاشیان، احسان هجری و مجید نوری تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها