امام جمعه سبزوار :

خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

امام جمعه سبزوار گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی بوده و رسانه‌ها در کشور باید فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی را ترویج دهند.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۰۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه، در دیدار با خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها تحت عنوان مناسبت خبرنگاران پاسدار حریم خانواده‌ها با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه فرهنگی بایستی ترویج‌دهنده سبک زندگی ایرانی اسلامی باشند اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مهم مبارزه با جنگ نرم تحکیم بنیان خانواده و استحکام‌بخشی به این نهاد مقدس در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه سعی کرده است تا با تضعیف فضای خانواده‌ها آسیب‌های فضای مجازی پایه‌های فرهنگی در کشور را سست کند بیان داشت: خبرنگاران به‌عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگ بایستی با ترویج خوبی‌ها و روشنگری در برابر این آسیب‌های سعی کنند تا اثرات مخرب فرهنگی دسیسه‌های دشمن به حداقل ممکن برسد.

امام‌جمعه سبزوار با اشاره به اینکه خبرنگاران خود نیز نباید به این آسیب‌ها دچار شوند چراکه این آسیب‌ها سبب خواهد شد تا اولین حلقه دفاع فرهنگی کشور دچار اختلال شود تصریح کرد: آموزش‌های مستمر برگزاری جلسات روشنگری و همچنین تبیین ارزش‌های اسلامی می‌تواند یکی از مسائل تقویت‌کننده بعد فرهنگی در این قشر باشد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس خبر‌های کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات بیان کرد: خوشبختانه رسانه‌های سبزوار با تلاش جهادی و انقلابی خود در این زمینه سبب شدند تا تحسین رهبر معظم انقلاب را برانگیزانند و وایشان در گزارش خود از سبزوار به‌عنوان پیشگام در این عرصه یاد کنند.

مقیسه با اشاره به اینکه ترویج و نشر اخبار خوبی‌ها سبب خواهد شد تا این اقدامات توسعه بیشتری پیدا کند ادامه داد: مردم با دیدن صحنه‌های کمک به هم نوع در رسانه ترغیب می‌شوند تا به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند و ر. این مسابقه خیرات تلاش بیشتری بکنند.

امام‌جمعه سبزوار همچنین به طبخ و توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذا در ایام عید غدیر با عنوان اطعام غدیر اشاره کرد و افزود: خبرنگاران باید سبزوار را به‌عنوان شهر غدیری ایران در کشور مطرح کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها