خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور هندیجان از تلاش ها و زحمات بی وقفه و همکاری مخلصانه خبرنگار بسیج نیوز هندیجان در پوشش اخبار فرهنگ ترافیکی تقدیر و تشکر نمود .
کد خبر: ۹۲۶۵۹۳۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، رئیس پلیس راهور شهرستان هندیجان سروان جواد رستمی به مناسبت گرامیداشت روز خبر نگاری و ارج نهادن به زحمات خبر نگاران به همین منظور از تعدادی از خبرنگاران شهرستان و همچنین خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان در راستای همکاری برای انعکاس فرهنگ ترافیکی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

سروان رستمی رئیس پلیس راهور شهرستان هندیجان اظهار داشت : خبرنگاران شهرستان تلاش های خوبی برای انعکاس به موقع خبر دارند که صمیمانه تشکر می شود و همچنین از برادر محمدر ضاشعبانی خبرنگار شهرستان که در تمام زمینه ها همکاری مخلصانه ایی دارند تشکر می کنم و رسم ادب و معرفت و قدر شناسی هدیه ایی را تقدیم این برادر دلسوز و مردمی شهرستان می نمایم.

وی افزود: خبر نگاران از ارزشمند ترین قشر در جامعه هستند که همه ماها بایستی قدر شناس تلاش این بزرگواران باشیم و من به نوبه خودم از زحمات این عزیزان و همچنین خبر نگار بسیج نیوز تقدیر می کنم و از همکاری مخلصانه و ارزشمند اصحاب رسانه تشکر دارم و بایستی فرهنگ تقدیر از این خبرنگاران عزیز بصورت ویژه نهادینه بشود .

در ادامه تقدیر از خبرنگاران شهرستان ، خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان محمدر ضاشعبانی از ابراز محبت و قدر شناسی برادر بزرگوار جناب سروان جواد رستمی رئیس پلیس راهور شهرستان هندیجان که از مسئولان پرتلاش شهرستان هست برای این مراسم و تقدیر از خبر نگاران تقدیر و تشکر نمود و همچنین خبر نگار شعبانی از محبت های آحاد مردم و مخصوصا بسیجیان و تعدادی از مسئولان محلی و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان برای پیام های تبریک تشکر نمود .

درادامه مراسم سروان رستمی با تاکید بر ادامه همکاری با خبر نگاران و تعامل خوب با راهنمایی و رانندگی بیان کرد : خبرهای پلیس با بهترین کیفیت از سوی خبرنگاران به موقع انعکاس می شود که واقعا باید خسته نباشید گفت و انشالله تعامل و همکاری خوبی میان خبر نگاران و پلیس راهور برای پوشش خبری فرهنگ ترافیکی وجود دارد و ما همواره در خدمت مردم هستیم و بازم از تلاش های خبر نگاران و خبرنگار بسیج نیوز هندیجان تقدیر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها