رونمایی از طرح نظام جامع خدمات بسیجیان اصناف و بازاردربندرعباس

نشست مشترک هیئت رئیسه اتاق اصناف و معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه امام سجاد علیه السلام و فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف مالک اشتر با هدف راه‌اندازی صندوق ذخیره بسیجیان بازار به همت حوزه بسیج مالک اشتر سپاه بندرعباس در اتاق اصناف برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۶۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سروان پاسدار مهدی قنبری فرمانده حوزه اصناف مالک اشتر در ابتدای این نشست ضمن تبریک ایام غدیر و ولادت امام کاظم علیه السلام گفت تمام کسبه و بازاریان بندرعباس در قالب اعضای بسیج عضو پایگاه‌های ۴۲ گانه حوزه و تحت حمایت و نظارت حوزه ی مقاومت بسیج اصناف مالک اشتر فعالیت دارند .


وی ادامه داد: به لطف انقلاب و نظام اسلامی حمایت های مناسبی برای جامعه بسیج و عامه مردم فراهم شده و عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان با هدف جذب خدمات بیشتر سبب افزایش انگیزه در این قشرگردیده است .


در ادامه سرهنگ زعیمی معاون نیروی انسانی سپاه امام سجاد علیه السلام ضمن تشریح برنامه‌های صندوق ذخیره بسیجیان عنوان کرد: تمام خدمات موجود در این بخش برای استفاده بسیجیان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طرح نظام جامع خدمات بسیجیان در راستای افزایش تشویقات در آینده نزدیک رونمایی می‌شود افزود: فاز نخست این خدمات در قالب بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده که تهیه و تکمیل پرونده متقاضیان نخستین گام ارائه این خدمات محسوب می‌شود.

 

معاون نیروی انسانی سپاه امام سجاد علیه السلام تصریح کرد: موسسه بسیجیان به عنوان کارفرمای اجرای این طرح میباشد و بسیجیان متقاضی در حوزه اصناف با ارائه لیست می بایست جهت پرداخت حق بیمه اقدام نمایند

زعیمی در ادامه از رایزنی مجموعه برای تخصیص یارانه جهت پرداخت حق بیمه بسیجیان در راستای حمایت از طرح بیمه تامین اجتماعی بسیجیان خبر داد و گفت :ایجاد درمانگاههای تخصصی بسیجیان در تمامی شهرستان‌های هرمزگان یکی دیگر از ماموریت های سپاه در استان ها می باشد .


در این نشست عبدالمجید جلالی رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان نیز ضمن تاکید افزایش تلاش مدیران برای ارائه خدمات به بسیجیان جامعه هدف گفت :بسیجیان اصناف و بازاریان در زمان مبارزات انقلاب جنگ تحمیلی و حوادث غیرمترقبه همواره پشتیبان مردم بوده اند.


وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت دارد گفت :به طور متوسط در هر واحد صنفی دو نفر کارگر بدون هیچ پشتوانه حمایتی فعالیت دارند که نیازمند تدبیر است نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران اجرای طرح بیمه تکمیلی برای بسیجیان اصناف را مسبب افزایش انگیزه دانست و تصریح کرد :تعامل با بازاریان توسط بسیج و سپاه به ایجاد آرامش و امنیت  خواهد انجامید.

ارسال نظرات