فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

رسالت خبرنگاران باید امید آفرینی در مقابل سیاه نمایی دشمنان انقلاب باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: رسالت شما خبر نگاران این است که باید امید آفرینی ایجاد کرده و در مقابل سیاه نمایی دشمنان انقلاب باید امید را در جامعه به وجود آورید.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گچساران،  سرهنگ پاسدار علی اصغر نورایی نسب در نشست با اصحاب رسانه گچساران خطاب به آنها افزود: مسیر شما خبرنگاران با دیگران متفاوت است زیرا قدم شما و قلم شما باید در راستای پاسداری از خون شهدا باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران تصریح کرد: این. بار رسالت شما خبرتگاران جمهوری اسلامی را سنگین تر می کند.
نورایی نسب عنوان کرد: فعالیت خبرنگاران در عرصه این کشور با دیگر تقاط جهان متفاوت تر است.

وی گفت: باید خبر شما شجاعت و صداقت و صراحت در آن باشد و در نهایت خبر باید به اهداف مقدس جمهوری اسلامی کمک کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه  پل ارتباطی بین‌مردم و مسئولین هستید و مواردی که از چشم مسئولین‌ می افتد باید چشمان تیزبین خبرنگاران آنها را دیده و به مسئولان ‌انتقال دهند.
نورایی بیان کرد: امروز همه شما واقف هستید دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال یاس و نا امیدی و القا آن به جامعه ایران اسلامی هستند و می خواهند آینده را به جوانان ما تاریک‌نشان دهند.
وی افزود: رسالت شما خبرنگاران این است که باید امید آفرینی ایجاد کرده و در مقابل سیاه نمایی دشمنان انقلاب باید امید را در جامعه به وجود آورید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران ادامه داد: در برخی از نقاط محروم راه و آب و برق و حتی دانشگاه نیز وجود دارد.
نورایی نسب اضافه کرد: امروزه در دورترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد مردم به دنبال داشتن اینترنت پر سرعت هستند در صورتی که در زمان طاغوت حتی راه نداشتند ولی در حال حاضر به دنبال اینترنت هستند.
وی با اشره به اینکه  باید حقوق مردم را مطالبه گری کرد گفت: مطالبه گری باید مطلب اصلی رسانه ها باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران عنوان کرد: از مسئولین حقوق مردم را باید مطالبه گری کرد و به جد به آن بپردازید.
وی گفت: خبرنگاران ناشر اخبار خوب و امید آفرین باشید اخباری که مردم را بیش از بیش در صحنه نگه دارد و به دنبال اخباری نباشید که دو دسته ای به وجود آورد.
نورایی ادامه داد: اصحاب رسانه به دنبال اخباری که  به برطرف کردن‌مشکلات مردم کمک کند بروند ولی اگر خبری بوی نفاق و تفرقه بین ‌مردم می دهد را نشر ندهند.
در پایان از اصحاب رسانه گچساران با اهدای لوح سپاس و جوایزی از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان این شهرستان‌تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات