خبرهای داغ:

اعزام اکیپ بسیج جامعه پزشکی به پیرانشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: اکیپ بسیج جامعه پزشکی پیرانشهر با هدف کمک به محرومان به مناطق مام خلیل، بالاشهر و کهنه خانه این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۱۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

 مجید کاسیان‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در پیرانشهر، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی، بالا بردن سطح سلامت و ایجاد شرایط لازم برای دسترسی عادلانه و فراگیر آحاد مردم به خدمات بهداشتی درمانی مناسب بود.

وی ادامه داد: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم یکی از اقدامات مهم سپاه پیرانشهر در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان است.

کاسیان‌زاده اظهار داشت: این اکیپ در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و با همکاری شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر و کمیته امداد برای کمک به محرومین به مناطق کهنه خانه، مام خلیل و بالاشهر اعزام شد.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است.

کاسیان‌زاده گفت: تیم جهادی شهید دکتر رهنمون با حضور در مناطق محروم شهرستان، با ویزیت مردم، سالمندان،   افراد بی بضاعت و ... در حال ارائه خدمات است.

گفتنی است که ضمن ویزیت رایگان بیماران، اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده دست،بتادین و دارو تحویل داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات