ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی:

پدران و مادران شهدا پرچم داران مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا هستند

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: امروز پدران و مادران شهدا پرچم داران مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا هستند بنابراین باید در تکریم و پاسداشت از مقام والای آنها تلاش کنیم و ما مسئولین این رسالت سنگین را بر دوش داریم و در جهت انجام این وظیفه نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۴۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده سه شهید والامقام ارتشی استان مرکزی بااشاره به مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی اظهار داشت: استقلال، عزت و کرامت امروز ملت و جامعه اسلامی برگرفته از مجاهدت های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و این مجاهدت ها مرهون تلاش های پدران و مادران شهدا در تربیت چنین فرزندانی است که توانستند حماسه های پر افتخار دفاع مقدس را بیافرینند.

وی افزود: پدران و مادران شهدا با صبر و استقامتی که در طول این سال ها از خود نشان دادند به طور عملیاتی راه فرزندان عزیز خود را ادامه دادند و این بزرگترین افتخار برای آنها محسوب می شود و قطعا نزد خداوند متعال روسفید و پاداش عظیمی خواهند داشت.

جلیلوند تصریح کرد: امروز پدران و مادران شهدا پرچم داران مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا هستند بنابراین باید در تکریم و پاسداشت از مقام والای آنها تلاش کنیم و ما مسئولین این رسالت سنگین را بر دوش داریم و در جهت انجام این وظیفه نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی عنوان کرد: اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی برگرفته از روحیه ایثار ملت است که در مقطعی توسط رزمندگان به طور عملیاتی نمود داشت و پدران و مادران شهدا این ایثار را تداوم بخشیدند و با کار زینبی خود روز به روز فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه تقویت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پدران و مادران شهدا سرمایه ها و ذخائر بسیار ارزشمند ایران اسلامی هستند و ما امروز وظیفه داریم در برابر حفظ این سرمایه های ارزشمند آنها را به خوبی تکریم کنیم و امروز افتخار می کنیم که همه ما رزمندگان خادمان واقعی شهدا و خانواده های آنها هستیم.

جلیلوند بیان کرد: خوشبختانه با برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اقدامات بسیار مطلوبی در راستای  تکریم شهدای استان و به خصوص 1400 شهید والامقام ارتشی انجام شد و امروز نیازمند این هستیم این فرهنگ ارزشمند ادامه دار باشد چراکه نسل جوان و جامعه باید راه شهدا را ادامه دهد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات