سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت: تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۴۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، جلسه تعامل سپاه و نیروی انتظامی شهرستان عسلویه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی و جمعی از معاونین سپاه و ناجا در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج عسلویه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده گفت: تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تضمین‌کننده امنیت جامعه است و مجموعه سپاه و بسیج کماکان و همچون گذشته آماده هرگونه تعامل و همکاری با نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و مبارزه با مسائل جدی امنیتی و سایر معضلات فرهنگی- اجتماعی است.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم و حفظ رضایت‌مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیرو‌های مسلح می‌باشد چراکه نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقای امنیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه افزود: امروزه باید با اجرای اصولی و درست امربه‌معروف و نهی از منکر از شکسته شدن قبح‌ها جلوگیری کرد.

سرهنگ حسن زاده بابیان این‌که هر ارگان یا شخصی که از خط، ولی فقیه فاصله بگیرد باید پاسخگوی مواضع خود باشد، خاطرنشان کرد: به یاری خدا شاهد افزایش بصیرت بین نیرو‌های بسیجی، پاسدار و نیروی انتظامی هستیم که این بصیرت افزایی باعث افزایش بینش بین این نیرو‌های ارزشی می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم را از شگرد‌های مهم دشمن برای ضربه زدن به‌نظام و ولایت نام برد و ابراز کرد: اصلی‌ترین رسالت ناجا، بسیج و سپاه و سایر نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی این است که با همه توان در مقابل توطئه‌های دشمن بایستند و بدون شک تعامل سازنده نقش مهمی را در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن خواهد داشت.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر با این نهاد، بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد؛ چراکه عملکرد پلیس و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر است.

پایان خبر/
ارسال نظرات