خبرهای داغ:

کشف بالغ بر ۵ میلیارد ریال از ابتدای مرداد در شهرستان سرخه

فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه از کشفیات کالا‌های قاچاق بالغ بر ۵ میلیارد ریال از ابتدا مرداد ماه سال جاری در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
کشف بالغ بر ۵ میلیارد ریال از ابتدای مرداد در شهرستان سرخهبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمد مهرابی در خصوص کشفیات دو هفته اخیر در سطح شهرستان سرخه، اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری یک تن زنجبیل (۱۰۰۰ کیلو گرم)، ۸۰۰ کیلو گرم قهوه پودر نشده، لوازم آرایشی، بهداشتی (اسپری مو؛ شامپو؛ رنگ مو و.. ۶ کارتن)، ۱۵۲ ضبط و باند آمپلی فایر، انواع لوازم جانبی کامپیو‌تر (۹۲۹ قطعه) و انواع مواد غذایی (نوشابه انرژی زا، مارچوبه، انواع بیسکویت و قهوه اسپرسو) به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال در پلیسراه شهرستان سرخه کشف و ضبط شده است.
وی در ادامه ضمن تبریک بمناسبت عید ولایت و ۱۷ مرداد روز خبرنگار و تبریک به تلاشگران این عرصه که وجدان بیدار جهان و تصویر گر زمان خویشند و در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش شبانه روزی آنهاست، گفت: اقدامات مستمر و دائمی نیروی انتظامی را با اجرای طرح‌های مختلف در برخورد با راکبین موتور سوار،۲۴ درصد آمار برخورد‌ها اعم از اعمال قانون، انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ همچنین معرفی به مراجع قضایی در سال جاری به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
فرماندهی انتظامی شهرستان سرخه افزود: برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف از طرح‌های مستمر و تعطیل ناپذیر پلیس است؛ اما تنها چاره کار نیست و باید در این خصوص از طریق خانواده‌ها فرهنگ سازی شود و خانواده‌ها باید در بحث فرهنگ استفاده از موتور سیکلت اقدامات موثرتر و بهینه تری انجام دهند.
مهرابی در پایان اضافه کرد: از همه شهروندان در خصوص معرفی راکبین موتور‌های غیر مجاز و سنگین به پلیس دعوت به همکاری می‌شود تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیش‌تر همشهریان فراهم شود. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار