توسط فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان انجام شد:

دیدار صمیمی فرمانده سپاه بیت المقدس با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس

فرمانده سپاه بیت المقدس با حضور در شهرستان دیواندره با خانواده شهید شکری و جمعی از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس دیدار و سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس با حضور در شهرستان دیواندره با خانواده شهید شکری از شهدای رمضان این شهرستان و جمعی از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس دیدار و سرکشی کرد.

وی دراین دیدار اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا تاکید دارند و مدیران می‌کوشند با درک نگاه رهبری نسبت به این خانواده‌های گرانقدر ارادت خود را نشان دهند.

سردارحسینی افزود::خانواده‌های معظم شهدا با خدا معامله کردند و دارای اجر عظیم هستند و این بزرگواران با مجاهدت، صبر و بصیرت که در طول این سال‌ها داشتند از امتحان بزرگ الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواد‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

وی در دیدار با جانباز و آزاده حسن خانی و رحیمی تأکید کرد: جانبازان اسوه ایثارگری، صبر و مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس بوده و از مقامات معنوی شهدا در پیشگاه احدیت برخوردار هستند و جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران در مقابل تهاجم استکبارند.

سردار حسینی گفت:امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

مهم‌ترین وظیفه سپاه حفاظت و حراست از انقلاب و دستاورد‌های آن است

در ادامه سردار حسینی با حضور در جمع نیرو‌های بسیجی و سپاهی در این شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه از همان بدو شروع کار یعنی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده است، انقلابی که با زحمات و مجاهدت‌های فراوان مردم مسلمان ایران برپا شده است.

وی افزود: بررسی کارنامه سپاه نشان می‌دهد که این نهاد مردمی و ملی در کنار تلاش برای ارتقا توان دفاعی کشور و مقابله با تهدیدات دشمنان، در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور نقشی مهم را ایفا کرده است.

سردار حسینی عنوان داشت:امروز اقتدار و انسجام سپاه به نحوی است که نام آن نیز لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد و اگر تدبیر و دستور ولایت مبنی بر تشکیل سپاه نبود، ایستادگی در برابر توطئه‌هایی که دشمن هرلحظه علیه کشور ما انجام می‌دهد، ممکن نمی‌شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس در پایان گفت:فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر طراحی‌ها و دشمنی‌های دشمنان این مرز و بوم می‌تواند به عنوان رکن مهمی از فرهنگ اجتماعی در عرصه‌های مختلف جامعه به عنوان راهکاری موفق در تحقق آرمان‌ها و اهداف ملت و نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد فرهنگی که سپاه توانسته تجربیات موفقی را در این عرصه‌ها به جامعه ارائه نماید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات