خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری کل استان قزوین:

وجود یگان حفاظت در مراجع قضائی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است

جلسه رییس کل دادگستری استان قزوین با مسئولان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت در سالن جلسات دادگستری استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۴۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: وجود یگان حفاظت در مراجع قضائی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و ما یگان حفاظت را بخشی از مجموعه خود دانسته و جدا از دستگاه قضایی نمی دانیم و از امروز تجهیز یگان حفاظت اولویت اول ماست و تلاش می کنیم از این پس مشکلات این بخش را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

رئيس کل دادگستري استان گفت: تأمین امنیت و عدالت به طور مستقیم بر عهده قوه قضائیه است و چنانچه این دستگاه بخواهد در انجام این رسالت خطیر خود موفق عمل کند، نیاز دارد تا محیطی امن، آرام و بدون تنش برایش فراهم شود که این رسالت را یگان حفاظت بر عهده دارد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: توجه به روزآمدی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، رعایت استاندارد‌های مکانی، توجه به انگیزه و روحیه کارکنان از بعد رفتاری در افزایش رضایتمندی مراجعان به قوه قضائیه و موفقیت یگان حفاظت قوه قضائیه در مأموریت‌ها تأثیر مهمی دارد لذا این همه ایجاب می‌نماید عملکرد فرماندهی و سایر کارکنان این یگان مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: سالم سازی محیط و ایجاد محیطی امن و مبارزه جدی با خیانت کاران و حفاظت از اسناد و نیروها از وظایف حفاظت از اسناد اطلاعات قوه قضاییه است که باید به بهترین نحو برای انجام رسالت های خود تلاش کند.

رئيس کل دادگستري استان افزود: لازم است تا کارگروهی جهت سطح بندی مشکلات و نیازها و تعیین و ارئه راه حل در حوزه تامین تجهیزات، نیروی انسانی و ... تشکیل شود تا بتوانیم با برنامه ریزی مشکلات موجود در این حوزه ها را هرچه زودتر متناسب با اولویت ها برطرف نماییم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسیدگی به مشکلات دادگستری محمدیه اولویت اول ماست و امیدواریم بتوانیم ساختمان جداگانه ای را به دادسرای این شهر اختصاص دهیم.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها