خبرهای داغ:

صداوسیمای استان خوزستان از آثار نویسندگان جوان انقلابی حمایت کند

علیرضا میاحی نویسنده کتاب " قلم خاطرات" گفت: مسئولان صداوسیمای خوزستان و آبادان لازم است از نویسندگان جوان انقلابی حمایت کنند و برای نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس پای کار بیایند.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۵۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، علیرضا میاحی نویسنده کتاب" قلم خاطرات" در مراسم رونمایی"مستند از تهران تا غیزانیه" و کتاب" قلم خاطرات" با اشاره به اینکه این کتاب با محتوای دفاع مقدس است اظهار داشت: این کتاب در 3 بخش تالیف شده است و در آن هم به مسئله دفاع مقدس و هم به مسئله برداشت امروز ما از جنگ و به حضور میلیونی مردم خوزستان در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی پرداخته است.

وی گفت: جنگ در خوزستان و آبادان به پایان نرسیده و ما با اینکه جنگ را ندیدم ولی جنگ برای ما همچنان زنده است و نباید اجازه دهیم این سرمایه‌های معنوی فراموش شود.

 

وی ادامه داد: در چاپ این کتاب هیچ مسئولی ما را مورد حمایت قرار نداد و با هزینه شخصی آن را چاپ کردم. این یک درد است که چرا مسئولان بنیاد نشر آثار دفاع مقدس در این زمینه ضعیف عمل می‌کنند.

میاحی بیان داشت: مسئولان صداوسیمای خوزستان و آبادان لازم است از نویسندگان جوان انقلابی حمایت کنند و برای نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس پای کار آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار