شهردار تربت جام :

وقایع تاریخ اسلام و انقلاب را خبرنگاران روایت کردند

شهردار تربت جام گفت: تاریخ اسلام، قیام سیدالشهداء و انقلاب اسلامی را خبرنگاران ثبت و ضبط و روایت کردند.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سیدعلی حسینی درمراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری به خبرنگاران یک نگاه ظرفیتی است وخبرنگاران جزء آگاه‌ترین افراد جامعه در حوزه اطلاع رسانی هستند.

وی با قدرانی از تلاش‌های خبرنگاران تصریح کرد:خبرنگاران در درج اخبارباید خودشان را در جای طرف مقابل قرار دهند تا اثرات و ثمرات کار خبرنگار به وضوح مشاهده شودو اصل خبر نباید تحریف شود.

عضو شورای اسلامی شهر و مدیر مسئول دوماهنامه شورای اسلامی شهر با قدردانی از زحمات هیئت تحریریه دو ماهنانه شورا، خبرنگاران و بویژه از پشتیبانی شهردارگفت: قدردان زحمات تیم خبرنگاران هستیم که درراستای ایجاد جامعه پویا تلاش می‌کنندو از ظرفیت خبرنگاران باید در فضای مجازی هم استفاده شود.

جعفر دلشاد عظیمی با اعلام استقبال ازهمراهی کلیه خبرنگاران در ارسال مطلب به نشریه شورا افزود: خبرنگاران متوالیان امر را رصد می‌کند و با همفکری و همدلی نشریه شورای اسلامی را همراهی می‌کند.

در این محفل فرهنگی پس از اجرای سرود توسط دو تن از هنرمندان ونمایش طنز توسط استاد بهشتی و بنایی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری لوح سپاس به خبرنگاران تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها