مسئول بسیج فرهنگیان کردستان از برگزاری جشنواره علمی پژوهشی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول بسیج فرهنگیان کردستان از برگزاری جشنواره علمی پژوهشی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان خبرداد.
 
مومنی با اعلام این خبر گفت: جشنواره علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان به صورت سالانه و با هدف به کارگیری حداکثری از ظرفیت معلمان و فرهنگیان عزیز و به خصوص فرهنگیان بسیجی برگزار می‌گردد.


وی ادامه داد: فراخوان دوره شانزدهم این جشنواره که از اوایل مرداد ماه ۱۳۹۹ بصورت رسمی منتشر شد و همچنین محور‌های اعلام شده از سوی شورای سیاستگذاری این جشنواره، مشخص می‌کند که دوره شانزدهم با تکیه مستقیم بر سند تحول آموزش و پرورش و با تفاوت‌هایی نسبت به گذشته برگزار می‌شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان می‌دهد فرهنگیان عزیز از ظرفیت‌های ارزشمند و نابی برخوردارند؛ خاطرنشان کرد: جهت استفاده بهینه و موثر از این ظرفیت‌ها، سازمان بسیج فرهنگیان امسال با کمک پرتال جامع و اینترنتی جشنواره به آدرس وب سایت www.sci۰-cob.ir قصد دارد تمامی مراحل ثبت، ارزیابی، تحلیل و بکارگیری موثر این منابع ارزشمند را همچون سال گذشته ساماندهی و مدیریت کند.


وی در ادامه به اهداف جشنواره نیز اشاره کرد و کمک به دستگاه اصلی تعلیم و تربیت کشور در دوران کرونا و شرایط مشابه، شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی اجرا شده در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و راهکار‌های رفع آن و احصاء تجربیات، ایده‌ها و راهکار‌ها برای ارتقاء آموزش مجازی را از اهداف جشنواره برشمرد.


مومنی مهلت ارسال آثار را تا پنجم شهریور ماه ۹۹ دانست و گفت: زمان مراسم پایانی جشنواره متعاقباً اعلام می‌شود که در صورت استمرار کرونا، از طریق ارتباط تصویری (ویدئو کنفرانس) برگزار و از برگزیدگان نهایی جشنواره تجلیل می‌شود.


مسئول بسیج فرهنگیان استان در ادامه به مقررات و روش ثبت نام و شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد که مهم‌ترین موارد به شرح ذیل می‌باشد:

برای ثبت نام، در صفحه اصلی سایت جشنواره، روی کلمه «ثبت نام» کلیک نمایید.

شناسه ملی خود را به عنوان نام کاربری وارد و سپس یک رمز عبور برای ورود به صفحه کاربری خود، انتخاب و درج نمایید و در نزد خود نگه دارید. اطلاعات خود را به طور کامل وارد نمایید تا پیام «عملیات ثبت با موقیت انجام شد» برای شما نمایش داده شود.

پس از ثبت نام، مشخصات شما نمایش داده می‌شود؛ در صورت نیاز به ویرایش، در نوار بالا بر روی «ویرایش مشخصات» کلیک کنید و سپس در نوار بالای همان صفحه، بر روی «ارسال اثر» کلیک نمایید و وارد صفحه «بارگذاری و ارسال اثر» شوید.

در صفحه «ارسال اثر»، ابتدا یک موضوع را انتخاب و سپس ایده یا تجربه خود را به صورت متن در (فرم بارگذاری اثر)، قرار دهید و در صورت داشتن فایل (عکس، ویدئو، صوت و …) در قسمت فایل پیوستی قرار دهید. توضیح: حداکثر حجم فایل پیوست ۱۰mb باید باشد.

به ایده‌ها و تجاربی که حداقل امتیاز جشنواره را کسب نمایند گواهی پذیرش جشنواره اعطاء می‌شود.

ایده‌ها و تجاربی که حداکثر امتیاز علمی را کسب نمایند گواهی نفرات برتر جشنواره اعطاء و ایده‌های آنان در کتاب چکیده آثار و ایده‌ها چاپ خواهد شد.

ارسال ایده‌ها فقط از طریق سایت جشنواره امکان پذیر است. آثاری که به روش‌های دیگر ارسال گردد قطعاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
شرکت در جشنواره فقط به صورت انفرادی ممکن است. در حال حاضر امکان شرکت گروهی وجود ندارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات