استاندار خواستار شد؛

رفع مشکلات مازندران با اعتبارات ملی

استاندار مازندران با بیان اینکه پسماند مشکل بزرگی برای استان مازندران است گفت: از دولت انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به مدیریت پسماند در این استان داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۹۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ،در جلسه صبح امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران، تفاهم‌نامه تامین ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین استان با حضور نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به امضا رسید.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه پسماند مشکل بزرگی برای استان مازندران است گفت: از دولت انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به مدیریت پسماند در این استان داشته باشد.

او افزود: ساخت بزرگترین شهرک صنعتی در شرق استان آغاز شده است که با بهره برداری از آن ۵۰ درصد به سطح اراضی صنعت در استان اضافه می‌شود.

حسین زادگان با بیان اینکه سد هراز با اعتبارات محدود تکمیل نمی‌شود، خواستار تأمین اعتبار ملی برای تکمیل آن شد.

در ادامه مهدی سعادتی رییس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کارگروه ویژه‌ای از نمایندگان مردم استان تشکیل شده است تا مسائل استان دسته بندی و در بودجه ۱۴۰۰ گنجانده شود.

حاجی پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی نیزدر این نشست حل مشکل پسماند در شهرستان آمل، گازرسانی به منطقه لاریجان، و اتمام سد مخزنی هراز را از جمله خواسته‌های مردم اعلام کرد و گفت: سد هراز در ۱۰ سال گذشته ۳۵ درصد پیشرفت داشته است که نیازمند نگاه ملی برای اتمام این طرح است.

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز با بیان اینکه بیمه صیادان در گیلان صورت گرفته، اما در مازندران هنوز این مسئله انجام نشده است از نوبخت خواست مسائل استان ملی دیده شود و با افزایش ضریب اعتبار مشکلات اصلی استان حل می‌شود.

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری نیز افزایش ضریب بودجه استان برای حل مشکلات عمرانی و طرح‌های نیمه تمام را خواستار شد و با بیان اینکه بیمارستان ولایت ساری در بحث مقابله با کرونا تلاش زیادی کرد خواستار توجه بیشتر به تکیمل طرح‌های بهداشتی و درمانی نیمه تمام این شهرستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار