مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تأکید کرد
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بر حضور تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون در روستا‌های تحت پوشش این طرح تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۹۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز نشست هم اندیشی مسئولین کانون‌های بسیج جامع پزشکی استان بوشهر در ارتباطی ویدیو کنفرانسی برگزار شد.
ضرورت حضور تیم‌های طرح شهید رهنمون در روستا‌های استان
در این نشست دکتر فولادوند مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد گذشته گفت: فلسفه وجود بسیج کمک به نیاز‌مندان و مستضعفان است. امروز باتوجه به اینکه ویروس کرونا برخی از برنامه‌های این سازمان را تحت تاثیر قرار داده است، ما می‌توانیم با همکاری اقشار مختلف سپاه و مشارکت در کار‌های جمعی مانند رزمایش کمک مومنانه فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.
مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر افزود: طی ما‌های اخیر در برخی از شهرستان‌ها کانون‌های بسیج جامع پزشکی به صورت خود جوش فعالیت‌های قابل توجهی داشته و اقدامات قابل تحسینی انجام داده اند، اما ما وظیفه داریم که اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.
فولادوند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال دارد کرونا تا ما‌های آینده مهمان ما باشد، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون را فعال کرده و آن‌ها را برای انجام خدمات آموزشی، غربالگری و کمک در مبارزه با کرونا به روستا‌های تحت پوشش اعزام نماییم
ضرورت حضور تیم‌های طرح شهید رهنمون در روستا‌های استان
مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: برخی کانون‌ها در شهرستان‌ها فعالیت خود را در یک حوزه متمرکز کرده اند، این در حالی است که حوزه سلامت بعد از آموزش و پرورش گسترده‌ترین حوزه فعالیت را دارد و نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی نیز از بین همین کارکنان حوزه سلامت با شما همکاری می‌کنند
وی بیان داشت: کانون‌ها باید در همه حوزه‌های سلامت فعالیت داشته باشند و تمام منطقه جغرافیایی در شهرستان از خانه بهداشت تا بیمارستان را می‌توانند پوشش خدمت رسانی خود قرار دهند.
فولادوند ابراز داشت: یکی از اقداماتی که با توجه به شرایط کنونی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد کمک به کادر درمان در بیمارستانهاست که هم بصورت همراه بیمار در بیمارستان و هم بصورت کمک به بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان می‌تواند انجام شود
انتهای پیام/
ارسال نظرات