خبرهای داغ:

اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در لارستان

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان گفت: به‌ منظور توزیع بهینه و دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان واقعی، از اواخر مردادماه، ثبت‌نام و توزیع گاز مایع به‌ صورت الکترونیک انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۱۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

مسعود حسنیان از آغاز توزیع الکترونیکی گاز مایع در شهرستان خبر داد و تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان واقعی را از اهداف مهم این طرح برشمرد.

وی با بیان این موضوع که تأمین و توزیع گاز مایع از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است، گفت: با هماهنگی‌ انجام‌ شده با شرکت‌ها و اداره‌های مربوط، زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای اجرای توزیع الکترونیکی گاز مایع از اواخر مرداد ماه در سطح شهرستان فراهم و مصرف‌کنندگان گاز مایع می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت نسبت به ثبت‌نام اقدام و گاز مصرفی خود را دریافت کنند.

حسنیان با اشاره به اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید در شهرستان، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع را اقدامی مؤثر در جهت تأمین رفاه شهروندان و صیانت از حقوق آنان دانست و افزود: با اجرای این طرح ساماندهی توزیع گاز مایع، شفاف‌سازی مصرف‌کنندگان مجاز، تخصیص سهمیه، عملیات خرید و توزیع گاز مایع به‌ صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و مصرف‌کنندگان مجاز می‌توانند گاز مصرفی خود را باقیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان (pos) از عاملین مجاز توزیع دریافت کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌ انجام‌ شده با مدیران شرکت‌های مربوط به زیرساخت‌ الکترونیک لازم فراهم و مصرف‌کنندگان پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه https:// newtejaratasan.niopdc.ir می‌توانند با به همراه داشتن کارت‌ بانکی ثبت‌ شده و مراجعه به یکی از عاملان فروش مجاز، گاز مایع خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: خانوار‌های بدون گاز طبیعی، بخش‌های صنفی و صنعتی از مهم‌ترین مصرف‌کنندگان گاز مایع هستند که با اجرای این طرح و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی توزیع بهینه و سریع‌تر گاز مایع صورت می‌پذیرد و از مصرف خارج از شبکه این فرآورده جلوگیری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها