خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم:

تعامل میان سپاه با نشریات و جراید استان باید تقویت شود

بهرامی با اشاره به انعکاس ارزش‌های نظام در راستای تحقق اهداف انقلاب و پوشش خبری اقدامات سپاه قم، بر ارتباط وتعامل هر چه بیشتر سپاه استان قم با رسانه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۷۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابولفضل بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در دیدار با مدیران پایگاه خبری راسخون و روزنامه‌های همشهری، کیهان و اطلاعات که باحضور تقوایی معاون روابط عمومی سپاه قم، حسینی نوده سرپرست خبرگزاری بسیج و تاجیک مسئول بسیج رسانه صورت گرفت، گفت:رسانه‌ها باید در انعکاس فعالیت‌های جهادی و خدمات بسیجیان اهتمام بیشتری داشته باشند و با پوشش این عملکرد خالصانه و ایثارگرانه در موضوعات مختلف در برابر هجوم دشمن دفاع نمایند.

وی ادامه داد:جریان‌های ارزشی و انقلابی باید مراقب دشمن باشند تا توپ در زمین ما نباشد و با انعکاس حقایق روشن وجهاد بسیجیان و مردم در دوره‌های مختلف تلاش‌های صورت گرفته رسانه‌ای شود.

این عضو هیئت رئیسه سپاه قم خاطرنشان کرد:هجمه رسانه‌ای علیه قم در بحث کرونا یک بازی رسانه‌ای بود و برای پاکسازی اثرات و پیامد‌های آن لزوم همکاری رسانه‌های انقلابی و ارزشی بیش از پیش احساس می‌شود.

بهرامی در ادامه به نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در خصوص هدایت افکار عمومی جامعه به ویژه در بحث محرم و عزاداری‌ها اشاره کرد و افزود:عملکرد خبرنگاران در رسوا سازی دشمن و حیله‌های رسانه‌ای آن‌ها بسیار موثر خواهد بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات