خبرهای داغ:
حسینی نوده گفت:امروزه باتوجه به سرعت عمل رسانه‌های دشمن در انعکاس اخبار، سرعت و صحت انتشار اخبار داخلی بسیار حائذ اهمیت است.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۸۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسن حسینی نوده در دیدار صمیمی با مدیران روزنامه‌های کیهان، همشهری، اطلاعات و پایگاه خبری راسخون که با حضور بهرامی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قم، تقوایی معاون روابط عمومی استان و تاجیک مسئول بسیج رسانه صورت گرفت اظهار داشت: در عصر کنونی و باتوجه به انگیزه رسانه‌های غربی در تزریق اهداف خود به دنیا، اهمیت سرعت و صحت انتشار اخبار در رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های انقلابی و ارزشی نمایان و بسیار تاثیر گذار است.

وی موضوع تولید محتوا در فضای رسانه را بسیار حائذ اهمیت دانست و افزود:اتاق فکر رسانه‌های بیگانه در راستای بازی‌های رسانه‌ای و هجوم علیه جریان انقلابی گری بسیار با انگیزه وارد میدان شده است و در این خصوص توان خود را بالا برده که نابود سازی این خیالات و نقشه‌های دشمن با هوشیاری رسانه‌ها وخبرنگاران انقلابی و ارزشی میسر خواهد بود.

حسینی در ادامه از تلاش‌های خبرنگاران ارزشی استان با هر خط فکری و سلیقه‌ای قدر دانی کرد و افزود:وجود دیدگاه‌ها و جریان‌های مختلف فکری باعث رشد و توسعه فضای رسانه‌ای شده و با تعامل و همفکری این جریان‌ها می‌توان گام موثری در تحقق اهداف رسانه‌ای در چارچوب ارزش‌های نظام برداشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات