خبرهای داغ:
بسیج گزارش می‌دهد؛

دومین مجمع استادیاران صالحین استان سمنان برگزار شد

 دومین مجمع استادیاران صالحین استان سمنان با حضور آیت‌الله شاهچراغی استاد صالحین استان از طریق دورسخنی با استادیاران نواحی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۲۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، دومین مجمع استادیاران صالحین استان سمنان با حضور آیت‌الله شاهچراغی استاد صالحین استان از طریق دورسخنی با استادیاران نواحی برگزار شد.

در این جلسه تمام فرماندهان نواحی، استادیار، تعلیم و تربیت نواحی به همراه مسئولین نمایندگی ولی‌فقیه حضور داشتند، اعضای استادیار نواحی هرکدام گزارش عملکرد خود را به‌صورت تصویری به استماع اعضاء جلسه رساندند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی استاد صالحین در این جلسه اظهار داشت: حلقات صالحین از برکات مهم انقلاب اسلامی است که می‌بایست جدی بگیرند و فرصت خوبی است که نباید از دست رود.

وی بابیان اینکه هدف آدم سازی است که مقدس است، افزود: اعتقادات باید موردتوجه قرار گیرد چراکه دشمن‌روی عقیده جوانان و نوجوانان تمرکز کرده که می‌بایست جدی گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت ویژه واقعه عاشورا بیان کرد: جلسات گروه‌های صالحین را جدی بگیریم.

متولیان کار تربیتی نیاز به سواد رسانه‌ای دارند

در ادامه این نشست سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان گزارشی از صالحین و جمع‌بندی گزارش استادیاران نواحی را به همراه فعالیت‌های انجام‌شده به اطلاع استاد صالحین ارائه کرد و اظهار داشت: متولیان کار تربیتی نیاز به سواد رسانه‌ای دارند و به دلیل افزایش آسیب‌های اجتماعی در قشر نوجوان و جوان و کمتر شدن امید به زندگی و آینده در این قشر همت مضاعف می‌طلبد که جوان‌ها را بتوان از این آسیب نجات داد.

حجت‌الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم و لزوم استفاده از فرصت بی‌نظیر این ماه بیان کرد: در عزاداری‌ها بایستی شور و شعور همراه هم باشد و یکی از جاهایی که ریا وجود ندارد عزاداری امام حسین است.

وی در ادامه اضافه کرد: از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی تولید علم و فناوری و تربیت جوانان مو من انقلابی است. موتور متحرک و پیشران این حرکت حوزه‌های علمیه دانشگاه‌ها می‌باشند که این هم از طریق شبکه مدیریتی تربیتی صالحین پیگیری و مطالبه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها