رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

فعالیت 150 گروه جهادی مداح در کشور

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت:حضور در عرصه مبارزه با ویروس کرونا یکی از برنامه‌های اجرایی این سازمان در سایر استان‌های کشور می‌باشد که در همین راستا تعداد ۱۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر با هدف خدمت رسانی به مردم جهت ریشه کنی کوید ۱۹ تشکیل و سازماندهی شده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۳۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دغدغه همه هیئات مذهبی و دلسوزان اجرای برنامه‌های محرم و صفر است، که جامعه مداحان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خود را ملزم به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا بداند چرا که وظیفه همه ما حفظ سلامتی مردم بوده و این هدف در سوگواری‌های ایام محرم هم مدنظر همه مداحان است.

یوسف ارجونی با بیان این که جامعه مداحان باید در مسیر جریان سازی انقلاب و پرورش مداحان جوان تراز انقلاب حرکت کنند، افزود: دیدار از خانواده معظم شهدا در سطح کشور، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از پیشکسوتان و پیرغلامان اهل بیت، از مهمترین برنامه های اجرا شده در روز قشر بسیج مداحان بود که اجرا شده است.

وی از اختتامیه کنگره ملی شعر بسیج مداحان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد:در این کنگره از دوبا موضوعات کنگره ملی شعر و ماه محرم رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور ادامه داد: برنامه ریزی داشته باشیم در ماه محرم با همه ظرفیت و پتانسیلی که هیئت‌های مذهبی دارند برنامه‌های خوبی را برای مردم اجرا کنند.

این مسئول بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار مداح بسیج خواهر و برادر در سطح کشور جذب سازمان بسیج مداحان شده اند که در بیش از ۳۰۰ کانون مداحان فعالیت دارند.

ارجونی تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا و الگو پذیری از سیره و رفتار شهدا رسالت مداحان است و سازمان بسیج مداحان کشور این افتخار را دارد که تعداد و ۹۰۰ شهید مداح در عرصه‌های دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت و وطن را تقدیم انقلاب کرده است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: حضور در عرصه مبارزه با ویروس کرونا یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این سازمان در سایر استان‌های کشور می‌باشد که در همین راستا تعداد ۱۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر با هدف خدمت رسانی به مردم در جهت ریشه کنی کوید ۱۹ تشکیل و سازماندهی شده است.
ارسال نظرات