فرمانده ناجا گفت: برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی و اوباش گری در کشور تشدید می شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار" حسین اشتری" ظهر امروز به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی با آیت الله "سیداحمد علم الهدی" نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار با اعلام اینکه پلیس برای برگزاری با شکوه مراسم محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: طرح های ویژه ای در این رابطه در دستور کار داریم و پلیس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برقراری نظم و امنیت کامل مراسم محرم و صفر در کنار مردم و همراه آنها است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل مطلوب و شایسته ای بین پلیس و دستگاه های ذیربط وجود دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی  و اوباش گری در کشور تشدید می شود.

سردار اشتری گفت: حجم کار در نیروی انتظامی بسیار زیاد است و کارکنان پلیس با روحیه جهادی و انقلابی و ولایی انجام وظیفه می کنند و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به این مردم و نظام اسلامی را داریم.

در ادامه این دیدار، آیت الله" سیداحمد علم الهدی" اظهار داشت: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه هایشان برگزار می کردند به خاطر ویروس منحوس کرونا و اجرای پروتکل های بهداشتی، امکان این کار را ندارند .

امام جمعه مشهد افزود: شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید، اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، آنها می توانند با آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند، همان گونه که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت ها بسیار با شکوه برگزار شد و همه‌ مردم شهر در خیابان ها و فضاهای سر باز ، نظاره گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسؤولان و فرمانده انتظامی خراسان رضوی  با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان های شادی بسیار کمک کردند.

آیت الله"سیداحمد علم الهدی" تاکیدکرد: شورای هیئات مذهبی با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند .

وی افزود: خدا را شکر در خراسان رضوی تمام دستگاه ها با هم همراهی و هماهنگی دارند که به نظم استان کمک شایانی می کنند و می شود در خیابان های اطراف حرم رضوی ،امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را به وجود آورد؛ نیروی انتظامی اگر در طرح های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بیشتر و بالاتر می رود و ان شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال هم باشکوه تر برگزار می شود .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شما عزیزان سربازان نشان دار صاحب الزمان هستید و ان شاءالله ماهم دعاگوی شما در انجام ماموریت هایتان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها