نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر خدمت بی‌منت مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: مردم صاحب اصلی این نظام هستند و بر گردن ما حق دارند، لذا باید بدون هیچ منتی به آنها خدمت کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۵۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست پروژه آبرسانی ملکوت طرح آبرسانی 11 روستای شهرستان املش ضمن تاکید بر قدردانی مسئولان از مردم فهیم کشور اظهار داشت: در این 40 سال خدمات زیادی توسط نظام اسلامی به مردم ارائه شد که اگر چه راضی‌کننده است اما قانع‌کننده نیست.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان باید به‌خاطر تاخیر در پروژه‌هایی نظیر آبرسانی به روستاییان شرمنده و عذرخواه باشند بیان کرد: شایسته نیست که ما پس از گذشت 40 سال از نظام اسلامی به روستاها آب آشامیدنی برسانیم و باید بابت این تاخیر از مردم نجیب خود عذرخواهی کنیم.

وی با اشاره به تاثیر تلاش و خدمات روستاییان در ارتقاء سطح رفاه جامعه عنوان کرد: متاسفانه آنطور که شایسته است نتوانستیم امکانات رفاهی را برای روستاییان به‌وجود آوریم لذا برای کاهش مهاجرت از روستا به شهر باید امکانات رفاهی بیشتری را در اختیار روستاییان قرار دهیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زندگی وابسته به وجود آب است تصریح کرد: نمی‌توان زندگی بدون آب را تصور کرد و انسان‌ها همانگونه که به جسم و سلامتی خود اهمیت می‌دهند باید نسبت به مصرف بهینه آب نیز توجه داشته باشند.

آیت‌الله فلاحتی بر خدمت بی‌منت مسئولان به مردم تاکید کرد و ابراز داشت: مردم صاحب اصلی این نظام هستند و بر گردن ما حق دارند، لذا باید بدون هیچ منتی به آنها خدمت کرد؛ آموزش شیوه صحیح مصرف آب به مردم ضرورت دارد و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خدمت‌رسانی به مردم محروم و مناطق دورافتاده را از اهداف مهم نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: همه ما شرمنده مردم روستا هستیم زیرا این پروژه‌های عمرانی با تاخیر زیادی در روستاها اجرا شده است.

وی با تاکید بر مرمت جاده سخت‌گذر شهرستان املش خاطرنشان کرد: مردم این منطقه محصولاتی نظیر فندق، گردو و گل گاو زبان تولید می‌کنند و باید تمهیدات لازم برای رفع مشکلات آنها توسط مسئولان اندیشیده شود تا بتوانند در روستای خود به فعالیت ادامه دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات روستاییان بیشتر تلاش کنند عنوان داشت: برخی روستاها که در فاصله 15 کیلومتری از شهر قرار دارند هنوز گازرسانی نشدند و علاوه بر این مسیر 20 کیلومتری سیاهکل به دیلمان نیز وضعیت بدی دارد که شایسته مسئولان استان نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات