سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله وحجت الاسلام علی عربپورنماینده ولی فقیه درسپاه استان کرمان با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه شریف پور مادر شهیدوالا مقام دانشجوی بسیجی اکبر چابک را تسلیت وتعزیت عرض نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله وحجت الاسلام علی عربپورنماینده ولی فقیه درسپاه استان کرمان با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه شریف پور مادر شهیدوالا مقام دانشجوی بسیجی اکبر چابک را تسلیت وتعزیت عرض نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله وانا الیه الراجعون.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه خانم شریف پور مادر شهید سرافرار دانشجوی بسیجی اکبرچابک از دلاوران دوران دفاع مقدس شهر سیرجان، موجب تاثر و تألم شد.

مادران مؤمنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا(س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

ضمن عرض تسلیت به وابستگان آن مرحومه از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت داریم..

فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه درسپاه ثارالله استان کرمان.
ارسال نظرات