افتتاح صندوق قرض الحسنه امام سجاد (ع) سمنان+ تصاویر

به مناسبت عید سعید غدیر خم صندوق قرض الحسنه حضرت سجاد (ع) مسجد عابدینیه سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و‌ جانشین سپاه استان افتتاح گردیده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،در این آیین آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان، سرهنگ شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان، فغانی مسئول امور صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و سروان قاسم پور فرمانده قرارگاه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه (ع) سمنان نیز حضور داشتند.
این صندوق به دست حضرت آیت الله شاهچراغی افتتاح گردیده و بیان کرد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه کار خیر و مهمی است و همه دوستان را به سهیم شدن در این امر خداپسندانه دعوت میکنم.
آیت الله شاهچراغی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرمود: ه است کیست که خدا را وامى نیکو دهد و خدا وام او را به دو برابرهاى بسیار افزون کند.
فرهاد محقق فرمانده پایگاه بسیج عابدینیه نیز گفت: با راه اندازی این گونه صندوق‌ها بستر و زمینه برای حضور خیرین بیشتر فراهم گردیده است و امیدوارم بتوانیم با کمک آنان گره از مشکلات مستضعفین و نیازمندان بگشائیم.
احمدیان تسهیلگر صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی شهرستان سمنان گفت: هدف از راه اندازی این گونه صندوق‌ها ارتقای معیشت خانوار‌ها و اشتغالزایی و کارآفرینی است. به حول قوه الهی تا کنون حدود ۵۴ صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان راه اندازی گردیده که در قالب برنامه‌های مختلف آموزشی در پی توانمندسازی شغلی اعضای صندوق‌ها می‌باشیم./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار