خبرهای داغ:
مسابقات تنیس آزاد شرکت عمران شهر جدید سهند که به مناسبت احداث و افتتاح چهار زمین تنیس استاندارد باشرکت شش تیم از استانهای آذربایجان شرقی و غربی در این شهر آغاز شده بود با عنوان قهرمانی تیم تنیس شرکت عمران شهر جدید سهند به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند،  در این مسابقات راکت به دستان حاضر به صورت دوره ای و در مدت دو روز رو در روی هم قرار گرفتند که پس از ۳۲ مسابقه  پر شور و پایا پای در جریان دیدار های انفرادی و دوبل چهره تیم های نخست تا ششم شناخته شد.
آخرین دور این مسابقات که با حضور رئیس هیأت تنیس آذر بایجان شرقی، مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند و جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهرجدید سهند برگذار شد تیم تنیس شرکت عمران شهر جدید سهند عنوان نخست قهرمانی را از آن خود کرد.
تیم سهند مرکب از رضا شهبازی، وحدت قریشی، ارمین محمدیان فرد، مهدی عابدینی با مربیگری رضا کوجواری وسرپرستی اسکندر فتحی بدون باخت صاحب سکوی نخست قهرمانی شد.
تیم تبریز نیز با علی غفاری، مهدی اسدالله زاده، امین غفاری، سالار نیکنام با مربی گری و سرپرستی حبیب چرندابی به مقام دومین قناعت کرد و دو تیم مراغه و میاندواب مشترکا سوم شدند و تیم های ایلخچی و بوکان به ترتیپ پنجم و ششم شدند سرداور این مسابقات نور الله طاهری بود.
 جوایز و کاپ و مدال های تنیس بازان برترتوسط مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند و ریئس و دبیر هیات تنیس استان و دیگر مسئولان توزیع شد.
بعد از پایان مسابقات نیز جهت ترویج دوچرخه سواری مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند به همراه دکتر دبیر و مسئولان شهر سهند مسیری را دراین شهر رکاب زدند که با استقبال مردم روبرو شد.

ارسال نظرات