فرمانده سپاه قائم شهر در گفت و گو با بسیج:

حضور بسیج در صحنه انقلاب نیاز به آمادگی همه جانبه دارد

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به فراخوان و اجرای تمرینات تاکتیکی گردان امنیتی امام علی (ع) گفت: حضور بسیج در صحنه انقلاب نیاز به آمادگی همه جانبه دارد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
حضور بسیج در صحنه انقلاب نیاز به آمادگی همه جانبه دارد
سرهنگ حسین علیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج  در قائم شهر با اشاره به فراخوان و اجرای تمرینات تاکتیکی گردان امنیتی امام علی (ع) دراین شهرستان گفت: به منظور افزایش توان رزم، ایجاد آمادگی و انسجام بین نیرو‌های بسیجی، فراخوانی بسیجیان گردان امنیتی امام علی (ع) سپاه قائم شهر در اردوگاه سردار شهید باقر زاده این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود:حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب نیاز به آمادگی همه جانبه دارد، لذا فراخوانی و آموزش نیرو‌های بسیج از لحاظ رزمی و اعتقادی از ملزومات تشکیل گردان می‌باشد.
 
حضور بسیج در صحنه انقلاب نیاز به آمادگی همه جانبه دارد
علیزاده، آموزش‌های رزمی و تاکتیکی در قالب بکارگیری تجهیزات مقابله با نا آرامی‌ها، عملیات روانی، افزایش و حفظ توان و قدرت بدنی، ایجاد روحیه و انگیزه انقلابی، بصیرت افزایی را از اولویت‌های آموزش نیرو‌های گردان برشمرد و تاکید کرد: طبق فرمان مقام معظم رهبری همه آحاد ملت در حد و اندازه و توان خود در برابر دشمن باید آرایش جنگی بگیرند واین راهبرد مقام معظم رهبری در دستور کار بسیج شهرستان قائم شهر قرار دارد تا در برابر هرنوع بحران وتوطئه دشمنان آمادگی کامل را داشته باشد.

فرمانده سپاه قائم شهر در پایان  از برگزاری رزمایش مشترک با نیروی انتظامی  هم خبر داد و خاطر نشان کرد: این آموزش‌ها تا شهریور ماه و زمان برگزاری رزمایش مشترک تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها