خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات شهر چمران موضوع مالکیت اراضی است و تا این مشکل حل نشود، موضوع عمران و آبادانی شهر چمران به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۲۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر چمران اظهار كرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات شهر چمران موضوع مالکیت اراضی است و تقریباً اکثر این زمین‌ها در مالکیت و اختیار صنایع ملی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی بندر امام قرار دارد.

وی افزود: تا این مسأله حل نشود، موضوع عمران و آبادانی شهر چمران به نتیجه نخواهد رسید، چرا که هر کار عمرانی بخواهد صورت بگیرد با مانعی بزرگ به نام صنایع پتروشیمی برخورد خواهد کرد. در دیدار با استاندار خوزستان این موضوع مطرح شد و برای حل و فصل آن قول مساعد داد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت نفت و صنایع ملی پتروشیمی درخواست داریم این موضوع را حل کنند. نماینده حوزه انتخابیه در مجلس، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر شهید چمران نیز تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری کنند.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به لغو خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که مدت زیادی مورد مناقشه بود بحث خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشه در شهرک بعثت شهر چمران بود، که در این رابطه رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر دولتی بودن بیمارستان بعثت صادر شد.

وی متذکر شد: با پیگیری‌های صورت گرفته از دفتر مقام معظم رهبری، بر ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به مردم منطقه تاکید شده که ان‌شاءالله همه متولیان امر در اجرای این مصوبه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

امام جمعه شهر چمران در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام شده تأکید کرد و افزود: از همه دوست‌داران آن حضرت تقاضا می‌شود همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام شده را رعایت کنند چرا که وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا بسیار شکننده است.

عبادی با تقدیر از تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی مدافعان سلامت، تصریح کرد: اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ماه محرم رعایت نشود زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت به هدر خواهد رفت و دوباره شاهد اوج‌گیری و افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا خواهیم بود.

وی همچنین با گرامیداشت ۲۴ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی متذکر شد: مجاهدت‌های آزادگان سرافراز هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و ان‌شاءالله این عزیزان از فضای معنوی ایام دفاع مقدس فاصله نگیرند.

خطیب جمعه شهر چمران در فراز پایانی خطبه‌ها به ۲۴ ذی‌الحجه روز مباهله اشاره کرد و گفت: روز مباهله یکی از روزهای درخشان و پرشکوه اسلام است؛ روزی که دشمنان پیامبر اکرم اسلام (ص) به حقانیت رسالت ایشان ایمان آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها