خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان دیدار و در خصوص اعتبار برای پروژه های شاخص این شهرستان رایزنی کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۳۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با دکتر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص اعتبارات شهرستان گفتگو و دیدار کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود ضمن تشکروقدردانی از اقدمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص افزایش اعتبارات شهرستان شاهرود وحضور وبازدید‌های میدانی دکتر مالکی از پروژه ها، بر لزوم تقویت زیرساخت‌ها خصوصا جاده‌ای شهرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید، وهمکاری، همراهی وپیگیری مجموعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را بسیار مطلوب، کارشناسانه و دلسوزانه ارزیابی نمود
فرماندار شاهرود در این نشست آخرین وضعیت تخصیص وعملکرد اعتبارات تملک دارایی سال ۹۸ شهرستان را اعلام نمود و همچنین هماهنگی لازم درخصوص پروژه‌های ومصوبات کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۹ صورت گرفت.
مالکی ضمن قول مساعد جهت پیگیری و تخصیص اعتبارات ملی و حمایت بیشتر برای رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تصریح کرد:دستگا‌های اجرایی می‌بایست پیگیر جدی اخذاعتبار ملی از وزارت خانه بوده و ضمن تسریع در انجام با کیفیت پروژهها، بامطالعه دقیق قوانین وضوابط از ظرفیت‌های خوب قانونی برای افزایش و جذب اعتبارات ملی به خوبی استفاده نمایند.
در این دیدار در مورد تعدادی از پروژه‌ای شاخص شهرستان در حوزه آب، راه، عمران شهری و گردشگری به صورت ویژه بحث و گفتگو صورت پذیرفت.
دیدار و گفتگو فرماندار شاهرود با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان
ارسال نظرات
پر بیننده ها