خبرهای داغ:

دیدار و گفتگو مدیر شبکه بهداشت و درمان میامی با مسئولان این شهرستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار و از حمایت های آنان در راستای مهار کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۳۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، باشروع فعالیت شبکه بهداشت و درمان، دکتر محمدحسنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی با همراهی کارکنان شبکه با حجت الاسلام و المسلمین صفایی پور  امام جمعه شهر میامی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه محمدحسنی ضمن قدردانی از امام جمعه شهر میامی که با حساسیت ویژه‌ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان منطقه را رصد می‌نمایند به صورت مختصر به برنامه‌های آتی خود در حوزه سلامت  اشاره  کرده وبر تعامل و همکاری بیشتر مسئولین شهرستان جهت هموار شدن مسیر‌ها برای دستیابی به اهداف والای نظام سلامت شهرستان تاکید نمودند.
در ادامه حجّت الاسلام و المسلمین صفایی پور ضمن قدردانی از دکتر محمدحسنی و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ضمن ارائه رهنمود‌های لازم برای وی در جهت ارائه خدمات به مردم و توسعه سلامت  شهرستان آروزی موفقیت نمود.
دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان با فرماندار شهرستان میامی
همچنین مدیر بهداشت و درمان میامی در نشستی صمیمی با فرماندار میامی با تاکید بر برنامه ریزی در این حوزه بر اقدامات پیشگیرانه نظام سلامت تاکید کرد.
وی گفت::اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت از هزینه‌های درمانی می‌کاهد و این خود باعث تقویت نظام سلامت است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی؛ با اشاره به مصادیق رضایتمندی مردمی از حوزه بهداشت و درمان گفت:در این حوزه انتظارات از کادر اداری و درمانی به صورتی است که برخورد آنان با مراجعین باید التیام بخش باشد.
دکتر محمدحسنی با تاکید بر اعمال اقتدار مدیریت مجموعه در راستای تکریم مراجعین تصریح کرد:نیرو‌های بهداشتی و درمانی از جمله نیرو‌های خدمتگزاری هستند که تلاش بیشتر ان‌ها باعث احساس رفاه و آسایش است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میامی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان میامی به فرماندار به تشریح پروژه‌های حوزه سلامت پرداخت.
وی افزود: با تاکید بر تعامل و همکاری همگانی در جهت ارائه خدمات عام المنفعه تصریح کرد: توجیه پذیری خدمات بهداشتی بر ارائه صرف خدمات بهداشتی ارجحیت دارد.
در ادامه دیدار ملایری بیان کردند: که رشد و پیشرفت در مسائل پزشکی و بهداشت شهرستان و توانمندی خدمات درمانی در سطح شهر و روستا یکی از شاخص‌های اصلی در توسعه شهرستان محسوب میشود و اینک با مدیریت جدید امید است شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتری باشیم.
وی با اشاره به دانش و تخصص لازم در برنامه ریزی حوزه سلامت بر ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها