خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار خبر داد

دیدار بسیجیان پایگاه کوثر بهار با سادات و جهادگران سلامت

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت دیدار و تبریک عید غدیر به سادات روستا و جهادگران سلامت روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار انجام شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۵۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

دیدار بسیجیان پایگاه کوثر بهار با سادات و جهادگران سلامتطاهره رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی پایگاه کوثر به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به مناسبت این ایام، دیدار و تبریک عید غدیر به سادات روستا و جهادگران سلامت روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار انجام شد.

وی افزود: به همین مناسبت سرکشی از کارگاه تولیدی ماسک سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، دیدار با بهورزان روستا که در جبهه سلامت در حال خدمت‌رسانی هستند همراه با پرچم متبرک حرم حضرت علی(ع) و تقدیر از آنان نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار تصریح کرد: به مناسبت عید غدیر و سالروز آغاز ولایت حضرت علی(ع) مسابقه عکس «من غدیری‌ام» با شعار «به عشق امیرالمومنین(ع) من چه کار می‌کنم؟» در فضای مجازی برگزار شد.

وی ابراز داشت: به برندگان این مسابقه جوایزی به رسم یادبود از طرف پایگاه کوثر و هیئت محب الرقیه(س) روستای حسین‌آباد عاشوری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات