خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: هدف ایجاد پایگاه های بسیج در شهر ها و روستاها حفظ و ارتقاء روحیه بسیجی، گسترش فرهنگ بسیجی و جذب و آموزش جوانان است.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۷۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، پایگاه مقاومت بسیج شهید خراری شهر حسن آباد با حضور فرماندهی بسیج ناحیه امام علی(ع)، بخشدار،شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، هئیت امنای مسجد جامع و مردم ولایتمدار شهر حسن آباد افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ داستانی با اشاره به هدف از ایجاد پایگاه های مقاومت بسیج اظهار کرد: هدف ایجاد پایگاه های بسیج در شهر ها و روستاها، حفظ و ارتقاء روحیه بسیجی، گسترش فرهنگ بسیجی، جذب و آموزش جوانان، ایجاد آمادگی دفاعی، ترویج مشارکت های مردمی و طرح های عمومی، تقویت وحدت و همبستگی است.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش زیستی افزود: امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور همه باید در این رزمایش شرکت کنند وفرهنگ مقابله با این ویروس را در جامعه گسترش دهند.

فرمانده بسیج ناحیه امام علی(ع) در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: ما باید از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت کنیم و با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مورد تایید ایشان می باشد ایام سوگواری سید الشهدا را با  شکوه ولی با روش های جدید و متفاوت نسبت به سال های گذشته اجرایی کنیم.

سرهنگ داستانی در خصوص مراسمات محرم تاکید کرد: همه باید از تجمعات جلوگیری کنیم و عزاداری را در منازل خودمان به پا کنیم و با نصب پرچم و بیرق های عزا، حال و هوای شهر و روستا را عاشورایی کنیم.

در ادامه جلسه امام جماعت مسجد جامع شهر حسن آباد نیز در سخنان کوتاهی بر اهمیت و نقش بسیج در دوران جنگ و پس از جنگ تاکید کرد.

بخشدار جرقویه علیا نیز در سخنانی از مردم بخش جرقویه علیا خواست تا پروتکل های بهداشتی را به نحو احسن انجام دهند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

احمد صادقی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم افزود: با توجه به اینکه در شهر حسن آباد از قدیم سنت بوده که در روز عید غدیر مردم به دیدن سادات می روند از مردم خواست امسال بعلت وجود بیماری کرونا از این مسئله صرف نظر کنند و این دید و باز دیدها را لغو کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها