خبرگزاری بسیج: رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از برگزاری 30 مناظره دانشجویی تخصصی همزمان با هفته تعاون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۱۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶

به گزارش روابط‌عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون تیم ها در حال آموزش و آماده سازی برای شرکت در مسابقات هستند گفت: گروه ها به صورت دو یا سه  نفره در مسابقات ثبت نام کرده‌اند که نفر سوم اختیاری است و در هر مناظره می تواند تغییر کند.

وی افزود: داوری این مسابقات برای هر مناظره بر عهده سه داور از رشته های مرتبط با فعالیتهای تعاونی است.

به گفته رئیس سازمان دانشجویان، گزاره های این مسابقات از محورهای تعامل تعاونی‌ها با اقتصاد جهانی، افزایش بهره وری در اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، نظام جامع نظارت و ارزیابی اتاق‌ها، کمک به ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون با استفاده از ابزارها و رسانه‌های عمومی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی اتاق تعاون برای بهبود فضای کسب و کار، مزیت تشکیل شرکت های تعاونی به جای شرکت های سهامی خاص، تفاوت تعاونی ها در ایران و جهان، تفاوت رویکرد تعامل و نظارت دولت بر تعاونی ها در ایران و کشور های پیشرفته، بستر کار تیمی و تشکیل تعاونی در ایران در مقایسه با سایر کشورها، ظرفیت تعاونی‌ها در حل مشکلات اقتصادی کشور و... انتخاب شده‌اند.

عباسی خاطرنشان کرد: مسابقات از هفته اول شهریور ماه به صورت مجازی آغاز و مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات در هفته تعاون به صورت حضوری و استودیویی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ این مناظرات توسط مرکز ملی گفتگو،مناظره و آزاداندیشی، با حمایت معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و اولویت ثبت نام با دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم اجتماعی؛ اقتصاد و مدیریت و دیگر رشته های مرتبط بوده است.

جایزه تیم اول ۵ میلیون تومان و تیم دوم ۴ میلیون تومان است.

 

 

ارسال نظرات