فرماندار تنگستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: اگر در ایام محرم پروتکل های بهداشتی توسط هیات ها مذهبی، حسینیه ها و تکایا رعایت نشود شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۶۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
نیاز است ضوابط ومقررات ستاد ملی کرونا در مراسمات محرم رعایت شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عبدالحسین رفیعی پور فرماندار تنگستان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به بحران کرونا و شرایط خاص حاکم بر جامعه و اینکه در آستانه ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) قرار داریم اشاره کرد.

وی ادامه داد: شرایط خاصی که این مراسم به لحاظ تجمعات و نوع عزاداری‌ها دارد می‌طلبد همه ما‌ها تلاش و کمک کنیم که بر اساس مصوبات و ضوابط ستاد ملی کرونا هم مراسمات عزاداری برگزار و هم اینکه پروتکل‌های بهداشتی در تجمعات رعایت شود تا شاهد افزایش مبتلایان کرونایی در سطح شهرستان نباشیم.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: نیاز است ضوابط ومقررات ستاد ملی کرونا در مراسمات محرم رعایت شود.

عیدالحسین رفیعی پور افزود: این ضوابط و مقررات برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم توسط ستاد ملی و استانی کرونا ابلاغ شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما تابع نظرات کارشناسی حوزه بهداشت و درمان و مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح کشور می‌باشیم.

وی با بیان اینکه در مراسمات محرم امسال هیچ گونه مراسم عزاداری سنتی برگزار نخواهد شد ادامه داد: در استان بوشهر و به تبع آن در تنگستان مراسم ایام محرم با سایر نقاط کشور به لحاظ اینکه مراسم سینه زنی سنتی، بحث تعزیه، حرکت دستجات و هیات مذهبی که اکثر تجمعات در این مراسمات می‌باشد امسال لغو شده است.

پایان خبر/
ارسال نظرات