خبرهای داغ:
آیه مباهله بزرگترین فضیلت را برای وجود مبارک امیر المومنین (ع ) بیان نموده و آن اینکه از وجود مبارک حضرت علی (ع) به نفس پیامبر (ص) یاد کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۷۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت روز مباهله در جمع پایوران و بسیجیان در حسینیه شهدای این ناحیه مطالبی بیان نمود.

وی درادامه با اشاره به آیه 61 سوره آل عمران  افزود: خداوند می فرماید: هرگاه بعد از دانشی که به تو رسیده، کسانی با تو به محاجّه و ستیز برخیزند، به آنها بگو بیایید فرزندانمان و فرزندانتان و زنانمان و زنانتان، و ما خویشان نزدیک و شما خویشان نزدیک خود را فرا خوانیم؛ سپس مباهله کنیم و لعنت خدا را بر دروغ گویان قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فیقیه در ناحیه فلاورجان ضمن تبیین جایگاه اهل بیت علیهم السلام در نزد انبیاء عظام علیهم السلام ، محبت و مودت این خاندان را بزرگترین نعمت دانست که ارزانی وجود ماشده است و شکر این نعمت عظیم آن است که از فعل ، قول و تقریر آن بزرگواران تبعیت محض داشته باشیم .

ایشان جریان مباهله را بزرگترین  سند حقانیت پیامبر (ص) و اهل بیتشان دانست و افزود: آیه مباهله بزرگترین فضیلت را برای وجود مبارک امیر المومنین (ع ) بیان کرده است و آن اینکه از وجود مبارک حضرت علی (ع) به نفس پیامبر (ص) یاد کرده است یعنی آن حضرت همه کمالات پیامبر اسلام (ص) را داشته است جز اینکه آن حضرت مقام نبوت را نداشته است .

گفتنی است در پایان به مناسبت روزخبر نگار از خبرنگاران افتخاری بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها