سردبیر سایت خبرگزاری بسیج استان ها خبر داد:

کسب رتبه برتر خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان در کشور

خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان، در بین 31 استان کشور در بحث امتیاز بندی عملکرد جزو استان های برتر کشور شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۸۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سیستان و بلوچستان سردبیر سایت خبرگزاری بسیج استان های کشور از برگزیده شدن خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان در سطح کشور خبرداد.

قهرمانی گفت:شاخص های مختلفی همچون بروزرسانی هر روز صفحه خبرگزاری استانی، جذب مخاطب، گزارش مکتوب، تولید گزارش های چند رسانه ای و مصاحبه های اختصاصی از جمله موارد ارزیابی بود که در این زمینه انجام شد.

وی افزود: توانایی مدیریت در بحران های خبری و به روز بودن تولید محتوا و برخورداری از نیروهای مستعد هم از دیگر شاخص های ارزیابی بوده است که خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان با دارا بودن تمامی این شاخص ها توانست رتبه برتر کشور را کسب کند.

سردبیر بخش استانها در خبرگزاری بسیج ادامه داد:سیستان و بلوچستان جزو استان های محروم و کم برخوردار است که کار رسانه ای آن نیز با مشکلات زیادی مواجه است اما به جهت داشتن نیروی انسانی ماهر و پای کار جزو مراکز برتر کشوری است که از توانمندی زیادی نیز برخوردار است.

قهرمانی ضمن قدردانی از تلاش های سردبیران،مدیر سایت خبرگزاری بسیج سیستان و بلوچستان و خبرنگاران سراسر استان خواستار توفیق روز افزون در سنگر رسانه ای این عزیزان شد.

لازم به ذکر است که سردبیران سایت خبرگزاری سیستان و بلوچستان خانم ها  سپیده نورا و عطیه سادات میری هستند.

انتهای پیام/سپیده نورا
ارسال نظرات
آخرین اخبار