همزمان باعیدسعید غدیر خم وآغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل وکمک مومنانه توزیع سبد معیشتی بین ۲۶هزارو۲۲۹ خانواده از مددجویان تحت حمایت این استان آغاز شده است .
کد خبر: ۹۲۶۶۶۹۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری اظهار داشت: با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس منحوس کرونا وبه منظور حفظ سلامتی مددجویان عزیز وبا رعایت پروتکل های بهداشتی وجلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی وبا زمانبندی مناسب ومتناسب با شرایط و وضعیت شهرستانهای تابعه صورت می گیرد. .

 

وی با اشاره به اینکه کالای معیشتی برای تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس تهیه ومطابق برنامه زمانبندی توزیع می شود گفت: انتظار می رود خانواده های عزیز تحت حمایت از هرگونه مراجعه به دفاتر کمیته امداد خودداری نموده ومراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد نیز بر اساس جدول زمانی که از طریق دفاتر کمیته امداد ومددکاران خانواده اعلام می شود صورت گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان از مردم خیر ونیک اندیش استان خواست تا درمرحله دوم رزمایش همدلی که با شعار "از کار یکدیگر گره گشایی کنیم "آغاز شده است بار دیگر مساعدت های خود را به این نهاد ازطریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۴*۰۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی واریز وتقدیم نمایند.

ارسال نظرات