خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

تهیه و توزیع 102 بسته غذایی به‌همت حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد شهرستان بهار از پرداخت 190 میلیون ریال وام قرض الحسنه به 6 نفر از اعضای صندوق و تهیه و توزیع 102 بسته غذایی به ارزش 188 میلیون و 220 هزار ریال به همت حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

تهیه و توزیع 102 بسته غذایی به‌همت حوزه حضرت معصومه(س) صالح آبادمریم طلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت به همت حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

وی افزود: فضاسازی، عطرافشانی مزارمطهر شهدا، برگزاری نشست با موضوع غدیر، امامت و ولایت، تولید محتوا، انتشار سخنان امام خامنه ای(مدظله العالی)، انتشار فرازهایی از خطبه غدیر، عکس نوشته، کلیپ، هشتگ لبیک یا خامنه‌ای و... در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها بود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد ادامه داد: پرداخت 190 میلیون ریال وام قرض الحسنه به 6 نفر از اعضای صندوق، تهیه و توزیع 102 بسته غذایی به ارزش 188 میلیون و 220 هزار ریال ، ذبح یک راس گوسفند و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان به همت بسیجیان جهادگر نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی یادآور شد: ختم قرآن کریم و ختم صلوات، برگزاری مسابقه راویان کوچک غدیر ویژه سنین هفت تا 10 سال، برگزاری مسابقه فرهنگی از متن خطبه غدیر، برگزاری مسابقه نقاشی مجازی در بین نونهالان، مسابقه ورزشی (طناب‌کشی و پیاده‌روی)  و اهداء جوایز به نفرات برتر نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این دهه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار