جهاد ادامه دارد...

فعالیت گروه های جهادی بسیج خواهران ناحیه چرداول در کمک به کشاورزان

فرمانده حوزه مقاومت کوثر بسیج خواهران ناحیه چرداول گفت : این طرح در قالب گروه های جهادی یک روزه در جهت کمک به کشاورزان در کاشت ، داشت و برداشت محصولات و شالیکاری برنج ودیگر محصولات انجام می‌شود واین طراح مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، خواهر پاسدار طاهره شیرزادی فرمانده حوزه مقاومت کوثر بسیج خواهران ناحیه چرداول گفت : بسیجیان پایگاه های مقاومت تابعه حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر وبخصوص بسیجیان پایگاه مقاومت سیده طاهره هاشمی واقع در روستای جوب سرخ علیا در قالب گروه های جهادی به مردم این روستا در کاشت برنج کمک می کنند.

وی ادامه داد : هدف از این کار خدمت به خانواده های بی بضاعتی است  که از لحاظ نیروی انسانی با مشکل مواجه بوده وهمچنین شناساندن بسیج به مردم در زمینه خدمت رسانی ومردم یاری است .

وی  تاکید کرد : این طرح در قالب گروه های جهادی یک روزه در جهت کمک به کشاورزان در کاشت ، داشت و برداشت محصولات  و شالیکاری  برنج ودیگر محصولات انجام می‌شود واین طراح مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت کوثر بسیج خواهران ناحیه چرداول در پایان اجرای این طرح را موجب ارتقاء جایگاه بسیج در اذهان مردم دانست واظهار داشت :  بسیجیان مشمول این طرح بدون کوچکترین چشمداشتی وفقط محض رضای خداوند متعال به اینگونه فعالیتهای خدا پسندانه آقدام می کنند که می بایست قدر آنها دانسته شود، چونکه به هر صورت این بسیجیان یک پتانسیل خوب و مناسب  برای روز های سخت و بحرانی هستند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار