فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیجیان عامل موفقیت سپاه در ماموریت‌ها هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه‌ متصل به دریای بیکران بسیجیان است و اگر ما قدردان بسیجیان باشیم و قدر آن‌ها را بدانیم در هیچ مأموریتی شکست نخواهیم خورد و تمام افتخار ما پاسداران، نوکری بسیجیان است.
کد خبر: ۹۲۶۶۷۳۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت, سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم دهمین دوره جشنواره مالک اشتر استان گیلان در رشت با بیان اینکه موفقیت‌های سپاه مرهون تلاش‌های پایگاه‌های مقاومت است اظهار داشت: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بودند و ایشان تمام وجودشان را صرف انقلاب کردند و ایشان اسوه حقیقی برای همه پاسداران و بسیجیان بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان داشت: سپاه‌ متصل به دریای بیکران بسیجیان اسیت و اگر ما قدردان بسیجیان باشیم و قدر آن‌ها را بدانیم در هیچ مأموریتی شکست نخواهیم خورد و تمام افتخار ما پاسداران، نوکری بسیجیان است.

وی با بیان اینکه اگر در کار خودمان اشراف نداشته باشیم ممکن است در کارها به گمراهی کشیده شویم گفت: ملاک اشراف، کسب نمرات بالا نیست بلکه صحیح دیدن مسیر کارهاست تا نقص‌ها و عیب‌های کار را پیدا کنیم.

سردار عبدالله پور ادامه داد: همه تأیید می‌کنند که سپاه آستارا و فاوا قوی‌ترین رده‌ها و معاونت‌های ما در سال ۹۸ بودند درحالی‌که همین معاونت فناوری اطلاعات و ناحیه آستارا در سال‌های گذشته از ضعیف‌ترین‌ها رده‌ها و ناحیه‌ها بودند.

وی با بیان اینکه فاوا توانست در بحث اتوماسیون حوزه‌های مقاومت، رده بالای کشوری را کسب کند اظهار کرد: کاری که فاوا در نصبت دکل‌های مخابراتی انجام داد به اندازه ۴۰ سال گذشته بوده است و این مرهون تلاش‌های شبانه ریزی و جهادی و انقلابی نیروهای این معاونت بوده است و به همین دلیل امکان جلسات ویدئوکنفرانسی با نواحی و حوزه‌ها به راحتی فراهم شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به موفقیت‌های عملکردی برخی پایگاه‌ها گفت: برخی پایگاه‌ها و حوزه‌ها، عملکردی بالاتر از ادارات و نهادهای دولتی داشته‌اند و این پایگاه‌ها ثابت کرده‌اند که هر پایگاه باید خودشان به صورت ابتکاری روش‌های اجرایی را پیدا کنند چراکه برخی از این برنامه‌های اجرا شده در برنامه‌های ما نبود. در واقع سپاه باید کاری کند که پایگاه‌های مقاومت خودشان راهبردی فکر کنند و تصمیم بگیرند.

سردار عبدالله پور ادامه داد: پایگاه‌ها باید خودشان مشکلات حوزه جغرافیایی و انسانی خود را احصا و بتوانند این مشکلات را حل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۲۷ و ۲۸ مرداد، رزمایش قرارگاه ثامن برگزار خواهد شد گفت: این رزمایش مربوط به مباحث سیاسی و اعتقادی است و فرماندهان نواحی باید با راهبری دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی، مجری این رزمایش باشند.

به گزارش بسیج, در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا از مدعوین برنامه، حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد مسئول بسیج مساجد و محلات استان به عنوان رده منتخب استانی، جهانبخش آرمان فرمانده سابق سپاه ناحیه آستارا به عنوان ناحیه موفق، محمدرضا قربانیان به عنوان مسئول واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه قدس گیلان به عنوان رده موفق کشوری jتقدیر شد.

همچنین از کیوان نوری، فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی (ره) رشت به عنوان فرمانده حوزه موفق برادر، خدیجه افرنگه، فرمانده حوزه مقاومت شهیده حدادنژاد بندر انزلی به عنوان فرمانده حوزه موفق خواهر و آزیتا صدیقی فرمانده پایگاه حضرت فاطمه (س) اسالم تالش به عنوان فرمانده پایگاه موفق خواهر و رضا معاشرتی به عنوان فرمانده پایگاه شهید نوروزی آستارا به عنوان پایگاه موفق برادر در جشنواره مالک اشتر استان گیلان برای سال ۹۸ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار